Posjetite

Zdravlje

Ukoliko želite miran san i lako buđenje ovih se savjeta trebate pridržavati

Fitness trener Craig Ballantyne piše blog-ove o zdravoj prehrani i zdravom snu.

Razvio je ono što naziva “10-3-2-1-0” formula, zahvaljujući kojoj svako može dobro spavati i ujutru se osjećati svjež, navode iz Bright Side.

Nadamo se da će vam pomoći da konačno dobijete što vam treba!

Craig vjeruje da idealno noćno spavanje počinje tokom dana – odnosno na to se trebate pripremiti prije nego što ugasite svjetlo.

Week.ba vam donosi njegove savjete:

1. Deset sati prije sna 

Vrijeme od 10 sati je potrebno da se očisti  krvotok od stimulansa koji se nalaze u kofeinu. Dakle, deset sati prije sna nema kafe, zelenog ili crnog čaja, Coca-Cole, energetskih napitaka ili čokolade.

2. Tri sata prije sna

Tri sata prije spavanja nije preporučljivo jesti ili konzumirati alkohol. Vaše tijelo troši ogromnu količinu energije oslobađajući se svih loših stvari u alkoholu i probavljajući kasni obrok. U ovom slučaju, tokom večeri dok se kod kuće “odmarate” nakon posla, vaše tijelo zapravo radi punom snagom. Rezultat je da se probudite sa osjećajem kao da ste proveli noć kopajući u rudniku.

3.Dva sata prije sna

Dva sata prije sna ne radite i ne razmišljate o vašem poslu.

4. Jedan sat prije sna 

Jedan sat prije sna ne buljite u televizore, računar ili pametne telefone! Koliko god vas Facebook, Instagram, Twitter ili e-mail poželi, nemojte to činiti. Neka se oči i um odmaraju.

5. Nula minuta prije alarma

Buzzzz! Isključite alarm i odmah ustanite iz kreveta. Ne padajte u zamku stavljanja ga u stanje mirovanja. Ako se nakon alarma  vratite na još deset minuta spavanja, bićete umorniji više nego kada ste sinoć bili prije spavanja.

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet