Posjetite

Zdravlje

Ovih 14 profila trebate obavezno zapratiti. Posvećeni su mentalnom zdravlju

Srećom, postoje načini za borbu protiv negativnih efekata mentalnog zdravlja koje mnogi od nas doživljavaju- jedan od njih uključuje društvene mreže.

S obzirom na to da nesporno trošimo sve više vremena na svojim telefonima, zašto onda ne napunite svoj feed raznovrsnim sadržajem ljudi o mentalnom zdravlju?

Mnogo je influensera, umjetnika, terapeuta i drugih koji igraju presudnu ulogu u održavanju osjećaja zajednice i stvaranju prostora za sve, da se pokažu u svom pravom svjetlu.

Od raznih meditacija, afirmacija do prelijepih ilustracija koje će vas podsjetiti da će sve biti u redu, ove ličnosti na društvenim mrežama će vam pomoći da poboljšate svoje opšte mentalno zdravlje.

Pa šta čekate? Evo nekoliko ljudi koje biste trebali odmah pogledati:

Tabitha Brown

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tabitha Brown (@iamtabithabrown) on

Tabitha Brown postala je slavna na društvenim mrežama zbog svog umirujućeg glasa i savršeno tempiranih riječi ohrabrenja. Glumica takođe redovno dijeli svoje veganske video zapise o kuhanju, koji su gotovo uvijek prepuni uzvišujućih poruka, savjeta o njezi i raznih mudrosti. Njen topli duh i dubok pristup blagostanju čine je odličnim sljedbenikom.

Yung Pueblo

 

View this post on Instagram

 

A post shared by yung pueblo (@yung_pueblo) on

Diego Perez, zvani Yung Pueblo, je pjesnik koji dijeli strast prema meditaciji i mentalnom zdravlju. Svoje misli dijeli kroz jednostavne i zanimljive slike koje će vas podstaći da razmišljate dublje, preispitate svoje odnose, dosegnete više ili vas samo podstakne da sebi date malo više pažnje i nježnosti dok radite na ozdravljenju.

Lalah Delia

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lalah Delia (@lalahdelia) on


Lalah Delia je poznata po svojoj mantri “vibriraj svakodnevno”. Tokom pandemije stavila je svoje vještine pisca i wellness edukatora na korištenje kroz partnerstvo sa Conscious City Guide. Zajedno su kreirali “Usidravanje sebe”, virtuelni kurs o emocijama čiji je cilj pružanje dubljeg duhovnog razumijevanja svojim učesnicima. Njene platforme društvenih mreža ispunjene su afirmacijama, inspirativnim listama pjesama i savjetima za poboljšanje mentalnog zdravlja.

Hannah Daisy

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hannah Daisy 🏳️‍🌈 (@makedaisychains) on


Suočavanje sa problemima mentalnog zdravlja može biti teško, ali umjetnica i ilustratorka Hannah Daisy to malo olakšava svojim prelijepim umjetničkim djelima. Njen nalog na Instagramu obiluje živopisnim kreacijama koje osvjetljavaju širok spektar wellness tema, uključujući brigu o sebi, anksioznost, depresiju i nametljive misli.

Lauren Ash

 

View this post on Instagram

 

A post shared by my grandmothers’ dream 🕊 (@hellolaurenash) on


Lauren Ash osnivačica “Black Girl In Om”– globalne platforme koja pruža ženama u boji wellness radionice zasnovane na jogi, meditaciji i vođenju dnevnika. Laurenin Instagram nalog ispunjen je inspiracijom i savjetima za manifestacije koje će vam pomoći da izvučete najbolje iz sebe u ovo nesigurno vrijeme.

Rodrick Covington

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rodrick Covington (@rodrickcovington) on

Rodrick Covington je brodvejski glumac i osnivač Core Rhythm Fitness kompanije za fitness i ishranu koja se fokusira na transformisanje uma, tijela i duha. Njegove društvene mreže ispunjene su treninzima, lekcijama o duhovnosti, zahvalnosti i pozitivnosti koje vrijedi svakodnevno primjeniti u svom životu.

“Kako ulazimo u novi mjesec, novu fazu, pozivam sve nas da se svakodnevno obavežemo da ćemo biti promjena koju želimo da vidimo u svijetu, kako bi se svijet zapravo promijenio”, rekao je Covington.

Notes From Your Terapist

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Allyson Dinneen (@notesfromyourtherapist) on

Allyson Dinneen, bračni i porodični terapeut iza izdanja Notes From Your Terapist, stavlja olovku na papir i ispisuje uvide za koje nikad niste mislili da su vam potrebni. Allyson se fokusira na traume, granice, prijateljstvo, ljubav i još mnogo toga.

Nedra Glover Tawwab

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nedra Glover Tawwab, Therapist (@nedratawwab) on

Nedra Glover Tawwab koristi svoj Instagram profil za edukaciju i pružanje boljeg razumijevanja problema mentalnog zdravlja širom svijeta. Ona je terapeut, “stručnjak za granice” i osnivač Kaleidoscope Counseling-a, koji pruža lične i online terapije.

Brzo listanje njenog profila naučiće vas kako da prestanete osuđivati, kako da identifikujete i zaustavite samo- sabotažu, kako da podržite svoje voljene tokom pandemije i još mnogo toga.

Jessamyn Stanley

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessamyn (@mynameisjessamyn) on


Ne možete razgovarati o wellnessu ako niste čuli za Jessamyn Stanley i njen rad.”Pravim prostor za ljude kako bi bili ono što jesu”, stoji u njenoj biografiji na Instagramu, a njen sadržaj definitivno potvrđuje ovu rečenicu. Ona je nastavnica joge, spisateljica, zagovornica tjelesne pozitivnosti i osnivačica Underbelly Yoga.

Stanley koristi svoj prostor na društvenim mrežama da bi podučavala sljedbenike o tome kako im joga može pomoći da se oslobode mentalnog i emocionalnog ropsta, dok ih ohrabruje da se fokusiraju na svoje osjećaje, a ne na to kako izgledaju dok prolaze kroz svoje sesije.

Brian Chan

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessamyn (@mynameisjessamyn) on

“Svi ćemo zajedno rasti i učiti iz svega ovog”, rekao je Brian Chan na Instagramu, misleći na trenutnu pandemiju. On je samozatajni “štreber joge” i wellness zagovornik iz Toronta. Njegove objave vodiće vas kroz čari joge, podsjećajući vas na važnost stvaranja života, smisla i namjere.

The Latest Kate

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @thelatestkate on

Kate Allan, umjetnica koja stoji iza profila The Latest Kate, koristi preslatke likove i originalne ilustracije za promociju brige o sebi, pozitivnosti tijela i lako svarljivih savjeta i prijedloga za poboljšanje mentalnog zdravlja. Pratite njen profil ako vam redovno treba uzbudljiv razgovor jer će vam njen rad sigurno to pružiti.

Alexandra Elle

 

View this post on Instagram

 

A post shared by alexandra elle (@alex_elle) on

Alexandra Elle koristi svoju platformu da podstakne žene da se vole u potpunosti i neustrašivo dok usput dijeli djeliće svog putovanja. Ona je pjesnikinja i wellness savjetnica koja pokušava da izgradi zajednicu kroz svoje radionice pisanja i meditacije.

Nedavno se udružila sa Insight Timer. Oni zajedno nude meditaciju pod nazivom “Ponovno centriranje u vremenima neizvjesnosti”. Za 10 minuta Elle uvlači svoje slušaoce u priču i podsjeća ih da “ne možemo uvijek da kontrolišemo šta se dešava izvan nas, ali uvijek možemo da dođemo do daha”.

Lisa Olivera

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lisa Olivera (@_lisaolivera) on

Lisa Olivera je bračna i porodična terapeutkinja koja svoje sljedbenike podučava o ljubavi prema sebi , ranjivosti, rastu, otpornosti i još mnogo toga.

Svoje imprevisne poglede objavljuje putem citata na karticama koje ste vjerovatno vidjeli da iskaču na pričama vaših Instagram prijatelja. Ona takođe nudi online kurs pod nazivom “Culvating You”, koji vas uči kako da stvorite hranjiviji odnos sa sobom.

Jessica Clemons

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessica Clemons, MD (@askdrjess) on

Jessica Clemos je psihijatar sa sjedištem u New York-u. Forbes ju je prepoznao kao “lidera za mentalno zdravlje i dobrobit”. Takođe radi na uklanjanju stigme povezane sa mentalnim bolestima unutar zajednice “crnih ljudi”, kada ne nudi savjete putem svoje televizijske terapije uživo na VH1 u emisiji “In Session Live”.(lolamagaizin.com)

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Neaktivnost i nezdrava ishrana povećavaju rizik od Alzheimerove bolesti

Specijalista za neurologiju bolnice Kosuyolu na Univerzitetu Yeditepe Burcu Ormeci smatra da kod gojaznih i neaktivnih osoba postoji velika vjerojatnoća za dobijanjem Alzheimerove bolesti, prenosi Anadolu Agency (AA).

Navela je da je jedan od najvažnijih faktora rizika od Alzheimerove bolesti posljednjih nekoliko godina smanjenje cerebralnog protoka krvi.

Prema njenim riječima, osobe koje se nezdravo hrane, nemaju dovoljno fizičke aktivnosti imaju veći rizik da obole od ove bolesti. “Ako nema aktivnosti u životu ili se ne vježba redovno, cerebralni protok krvi se smanjuje i to stvara faktor rizika za nastanak Alzheimerove bolesti”, smatra Ormeci navodeći da je smanjenje cerebralnog krvotoka povezano s težinom, što je veći indeks tjelesne mase, to je sporiji protok krvi u mozgu.

Istakla je da je drugi razlog prehrana. “Prerađena prehrana na bazi ugljikohidrata i životinjskih masti i neredovna ishrana bez pažnje na ravnotežu proteina i vitamina također su među vodećim faktorima rizika za Alzheimerovu bolest. Stoga postoji velika vjerojatnost Alzheimerove bolesti kod neaktivnih i pretilih ljudi koji ne žele ulagati trud na dobru prehranu i tjelesnu aktivnost”, pojasnila je Ormeci. Kako je kazala, lijekovi koji se uzimaju za Alzheimera samo usporavaju bolest.

“Trenutno nemamo nikakve lijekove koji bi zaustavili ili izliječili Alzheimerovu bolest, što nam ukazuje na važnost prevencije bolesti. Svi lijekovi koje imamo namijenjeni su usporavanju procesa kada se bolest dobije. Iz tog razloga je izuzetno važno imati zdravu ishranu i vježbati od djetinjstva. Studije su čak pokazale da čak i nakon dijagnoze Alzheimerove bolesti, redovno vježbanje i dobra prehrana mogu usporiti tok bolesti i pružiti poboljšanje koje se lijekovima ne može postići”, izjavila je Ormeci.

Podvlačeći da su pored ishrane i fizičke aktivnosti najvažniji faktor rizika i godine, istakla je da je jasno da je Alzheimerova bolest povezana sa starenjem. Danas još uvijek nije poznat tačan uzrok bolesti pa tako postoji više teorija nastanka. Najčešće se spominje genetika. Poznato je da potomci oboljelih imaju i do deset puta veće šanse za obolijevanje od Alzheimerove bolesti od prosječne populacije. Godine života predstavljaju najizraženiji faktor rizika.

Uobičajen početak bolesti je poslije 65. godine, mada se može ispoljiti i ranije, pa i prije 50-te godine života. Od ove bolesti boluje preko 50 posto osoba starijih od 90 godina. U Evropi od Alzheimerove demencije boluje oko 9 miliona ljudi, a do 2020. godine taj broj će se udvostručiti. Znakovi upozorenja, da se možda radi o Alzheimerovoj bolesti, jesu gubitak kratkotrajnog pamćenja, poteškoće u obavljanju zadataka, pojava jezičnih problema, dezorijentiranost u vremenu i prostoru, problemi u prosuđivanju i/ili apstraktnom mišljenju, promjene raspoloženja i/ili promjene u ponašanju, promjene ličnosti i gubitak interesa za ranije aktivnosti.

Nastavite čitati

Top pet