Posjetite

Zdravlje

Šta je sindrom “kompjuterskog oka” i kako ga spriječiti?

Dugotrajno naprezanje očiju tokom rada za kompjuterom može dovesti do ozbiljnih oštećenja rožnjače, glavobolja i problema s vidom, upozoravaju oftalmolozi.

Svakodnevni rad za računarom od najmanje nekoliko sati može dovesti do zamućenog vida, dvostruke slike, bolova u glavi, vratu ili leđima. Oči su često suhe, krvave i iritirane, a oftalmolozi ove probleme nazivaju “kompjuterskim vidom”.

Primijenite ove savjete da bi umanjili štetu i smanjili rizik od javljanja “kompjuterskog vida”.

Namjestite visinu ekrana. Ako ekran nije statičan, možete podesiti njegovu visinu. Pravilno je da centar ekrana bude nešto niže od visine očiju dok sjedite uspravno.

Prilagodite svjetlost ekrana. Presvjetao ekran s jakim odsjajem takođe može biti uzrok neprestanog suzenja i naprezanja očiju. Većina monitora ima opcije podešavanja stepena osvjetljenosti ekrana, najbolje je izabrati onaj koji je najprirodniji za gledanje.

Trepćite. Oči se dodatno isušuju u kancelarijskim uvjetima, pa je potrebno češće treptati da bi ih navlažili.

Napravite pauzu. Svakih sat i pol do dva trebalo bi napraviti barem desetak minuta pauze kako biste odmorili oči.

Vježbajte. I očnim mišićima kao i tijelu treba razgibavanje. Svakih 15 do 20 minuta možete napraviti vježbu tako što ćete skrenuti pogled s računala i skrenuti pogled lijevo – desno. Zapamtite pravilo 20 – 20 – 20. Svakih 20 minuta skrenite pogled s ekrana na predmet udaljen 20 metara i poromatrajte ga barem 20 sekundi. (ljepotaizdravlje.ba) 

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet