Posjetite

Zdravlje

Kako imati ravan stomak u 5 koraka?

Masnoća na stomaku nije samo problem, jer može izgledati loše. Zapravo, puno masnoće u stomačnom području snažno je povezano s bolestima poput dijabetesa tipa 2 i srčanim bolestima. Iz tog razloga gubitak masnoća ima ogromne koristi za vaše zdravlje i može vam pomoći duže živjeti.

Masnoća stomaka obično se procjenjuje mjerenjem opsega oko struka. Ovo se lako može učiniti kod kuće jednostavnom mjerom vrpce.  Ako imate previše viška masnoće oko linije struka, tada biste trebali poduzeti neke korake da biste ih se riješili čak i ako uopšte niste previše teški.

Evo 5 načina zasnovanih na dokazima kako izgubiti masti u trbuhu.

Ne jedite šećer i izbjegavajte napitke zaslađene šećerom

Dodani šećer je vrlo nezdrav, istraživanje  pokazuje  da ima jedinstveno štetne efekte na zdravlje metabolizma. Šećer je polovina glukoze, pola fruktoze i fruktoza može se metabolizirati u jetri samo u značajnim količinama. Kada jedete puno dodanog šećera, jetra se preopterećuje fruktozom i prisiljena je pretvoriti u masnoću. Tečni šećer je po tom pitanju još gori. Tekuće kalorije mozak ne „registriruje“ na isti način kao čvrste kalorije, tako da kada pijete napitke zaslađene šećerom, na kraju jedete više ukupnih kalorija. Donesite odluku o smanjenju količine šećera u svojoj prehrani i razmislite o potpunoj eliminaciji šećernih pića. To uključuje napitke zaslađene šećerom, slatke sode, voćne sokove i različita sportska pića s visokim šećerom.

Imajte na umu da se ništa od toga ne odnosi na cijelo voće, koje je izuzetno zdravo i sadrži dosta vlakana koja ublažavaju negativne efekte fruktoze. Količina fruktoze koju dobivate iz voća je zanemarljiva u odnosu na onu koju ste dobili dijetom koja sadrži rafinirani šećer. Ako želite smanjiti rafinirani šećer, tada morate početi čitati etikete. Čak i hrana koja se prodaje kao zdrava hrana može sadržavati ogromne količine šećera, prenosi week.ba

Unosite više proteina u organizam

Unošenje puno proteina može povećati vaš metabolizam i smanjiti nivo gladi, što ga čini vrlo efikasnim načinom gubitka kilograma. Nekoliko istraživanja  sugerira da je protein posebno efikasan protiv nakupljanja masti u stomaku.

Smanjite unos ugljikohidrata

Ograničenje ugljenih hidrata vrlo je efikasan način gubitka masti. Tome u prilog idu brojna istraživanja. Kad ljudi smanje ugljikohidrate, njihov apetit opada i oni gube na težini.

 Jedite hranu bogatu vlaknima, posebno viskozna vlakna

Prehrambena vlakna uglavnom su neprobavljiva biljna materija, često se tvrdi da jesti puno vlakana može pomoći kod gubitka kilograma. Ali važno je imati na umu da nisu sva vlakna ista. Čini se da su to uglavnom topljiva i viskozna vlakna koja imaju utjecaja na vašu težinu. To su vlakna koja vezuju vodu i formiraju gusti gel koji “sjedi” u crijevima. Ovaj gel može drastično usporiti kretanje hrane kroz vaš probavni sistem, i usporiti probavu i apsorpciju hranljivih sastojaka. Krajnji rezultat je produljeni osjećaj punoće i smanjeni apetit.

Jedno pregledno istraživanje pokazalo je da je dodatnih 14 grama vlakana dnevno povezano sa 10% smanjenjem unosa kalorija i gubitkom težine za 4,5 kilograma (2 kg) tokom 4 mjeseca.

Pratite svoju ishranu i shvatite šta tačno i koliko jedete

Ono što jedete je važno, prilično svi to znaju. Međutim, većina ljudi zapravo nema pojma šta stvarno jede.

Ljudi misle da jedu “visoku količinu proteina”, “malo ugljikohidrata” ili nešto treće, ali imaju tendenciju da drastično preteraju ili potcenjuju. Praćenje stvari neko vrijeme apsolutno neophodno. To ne znači da trebate izmjeriti i mjeriti sve do kraja života, ali to raditi svako malo i nekoliko dana zaredom može vam pomoći da shvatite gdje trebate unijeti promjene. Da biste postigli  cilj, morate zapravo izmjeriti i precizirati. (healthline.com)

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdravlje

Kako da prepoznamo kineski bijeli luk: Uzgaja se u kanalizacionim vodama i prodaje se kod nas

Nastasja Nedimović je  influenserka koja se hrabro izborila sa tumorom te nastavila svoju misiju putem profila na Instagramu kroz pružanje podrške i savjeta po pitanju zdravlja i zdravog života. 

Nedavno je podijelila video u kome objašnjava zbog čega je važno da znamo razliku između dvije vrste bijelog luka, tačnije domaćeg i uvezenog.

“Ovo zaista nije bijeli luk, ovo je kineski ‘bijeli luk’. Uvezeni bijeli luk iz Kine se uzgaja u kanalizacionim vodama, a te kanalizacione vode se koriste kao jeftino đubrivo. Zatim se prska hemikalijama da bi se spriječilo klijanje, potom se izbjeljuje hlorom, a nakon toga se po zakonu fumigira metil bromidom. Visoke doze metil bromida mogu oštetetiti respiratorni i centralni nervni sistem i on je opasniji od hlora čak 60 puta. Kroz mnoga ispitivanja ovaj kineski bijeli luk je bio pozitivan na toksične hemikalije, na patogene, na teške metale kao što su olovo, arsen, melamin, ali i na ešerihiju koli –  rekla je ona i dodala da se sve ovo odnosi i na bijeli luk u drugim oblicima, kao što je u prahu ili ulje od bijelog luka”, piše Week.ba.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Nastasja Nedimovic (@cancer.influencer)

Kineski bijeli luk ima  nedostatak mrlja od zemljišta, jer kineski je izbjeljivan hlorom. Ima neprirodno bijelu boju, a takođe, kineski bijeli luk ne klija jer je tretiran teškim hemikalijama, dok naš bijeli luk nakon određenog vremena isklija i vide se mladi zeleni izdanci -rekla je.

Kineski bijeli luk ima metalniji ukus i gorči je, a naš bijeli luk, kao što i sami znate, preukusan je – rekla je Nastasija za kraj.

Nastavite čitati

Zdravlje

Šest neobičnih znakova na koje vas tijelo upozorava da nešto nije uredu

Obično se ne brinemo za svoje zdravlje dok nas nešto ne počne mučiti.

Iako čak i najzdraviji ljudi mogu osjetiti povremenu nelagodu, postoje neki tjelesni signali koje ne bismo smjeli zanemariti, piše Brightside. Iako je važno potražiti stručnu pomoć ako vas nešto brine, također je vrijedno obratiti pažnju na načine na koje vam vaše tijelo pokušava dati do znanja da nešto nije u redu.

Vaša stolica pluta

Iako stolica obično tone u WC školjki, postoje određene promjene u vašem tijelu koje mogu uzrokovati da vaša stolica pluta. Neka hrana koju jedete može dovesti do stvaranja plinova u stolici, sprječavajući je da potone. Plutajuća stolica obično nije nešto oko čega biste se trebali brinuti, ali možda biste trebali smanjiti hranu poput graha, mlijeka ili jabuka jer mogu izazvati plinove .

Oči su vam uvijek suhe

Vaše oči mogu biti  suhe i svrbjeti ako provodite previše vremena buljeći u zaslon telefona ili računara. Ali ako primijetite izrazitu suhoću u očima i ustima, to može biti znak upale. Hronična suhoća oka može biti uzrokovana infekcijom u žlijezdama koje luče suze koje proizvode suze i slinu.

Uvijek vam je hladno

Kako vrijeme vani postaje hladnije, potpuno je razumljivo da želimo uključiti grijanje u kući. Ali ako često tražite deku kojom biste se pokrili, to bi mogao biti znak slabe proizvodnje štitne žlijezde. Budući da niske razine hormona štitne usporavaju vaš metabolizam , moglo bi vam biti hladno čak i u toploj prostoriji, prenosi Week.ba.

Kosa vam opada

Iako je savršeno normalno izgubiti nešto kose tokom dana, ako iznenada primijetite puno dlaka na svojoj četki, to bi mogao biti znak da vašem tijelu nedostaje željeza. Ako prehranom ne unosite dovoljno željeza, to bi moglo uticati na vaše tijelo na mnoge načine, uključujući opadanje kose. Pokušajte jesti više hrane bogate željezom, poput crvenog mesa, orašastih plodova i suhih marelica kako biste bili sigurni da ćete unijeti željezo koje vam je potrebno.

Zubi su vam preosjetljivi

Vaši zubi mogu biti osjetljivi na toplu ili hladnu hranu, ali to može biti i znak problema s crijevima. Dentalna erozija i osjetljivost zubi mogu ukazivati ​​na refluks kiseline. Kiselina može oštetiti zaštitni sloj vaše zubne cakline, ali ako vaš stomatolog rano identifikuje problem, lako se može izliječiti.

Stalno ste žedni

Uzimanje dovoljno vode ključno je za naše zdravlje, ali ako ste stalno žedni, to može biti simptom dijabetesa. Budući da dijabetes uzrokuje nakupljanje glukoze u krvi, vaši bubrezi rade pojačano, što zauzvrat dovodi do pojačanog mokrenja i žeđi .

Nastavite čitati

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Top pet