Posjetite

Zdravlje

Držite anksioznost pod kontrolom

Anksioznost je neodređeni strah, i postoji mnogo anksioznih poremećaja.

Postoje osobe koje pate od visoke funkcionalne anksioznosti a da to i ne znaju. Uspješni su i ne ispoljavaju nervozu, ali se iznutra osjećaju loše. Njih anksioznost tjera da završe sve obaveze i postave visoke ciljeve, jer imaju osjećaj da će se u suprotnom nešto loše desiti.

Simptomi VFA (visoke funkcionalne anksioznosti) su sljedeći:

Pretjerana briga za sve životne situacije, stalna unutrašnja nesigurnost, nezadovoljstvo, izbjegavanje suočavanja sa problemom.

Kako tvrdi Petar Diaz, osnivač Instituta za mentalno zdravlje, nije najlakše dijagnostikovati ličnost koja pati od visoke funkcionalne anksioznosti. „Osoba uglavnom ne odaje nikakve zabrinjavajuće signale i izbjegava da zatraži pomoć, stalno postavlja sebi visoke ciljeve, slično perfekcionisti koji ne prestaje da razmišlja o neuspjehu i greškama. Sve manje od onoga što su zamislili biće povod za brigu i stres i za njihov unutrašnji nemir“, objasnio je Diaz, prenosi lepotaizdravlje.rs

Trikovi koji će vam pomoći da držite anksioznost pod kontrolom

Kasnite

Ponekad nas kašnjenje frustrira. Vaše misli da će se dogoditi nešto loše zato što kasnite vam zapravo i izazivaju stres.
Pokušajte ovo: Zapjevajte! „Kada upotrijebimo sopstvene glasne žice, mozak prima informaciju da je sve OK“, kaže trener za panične napade Kelly Walker.

Ne možete da spavate

Najgora stvar koju možete raditi kad ne možete zaspati je gledati na sat. Gledanje kako minuti prolaze izaziva nalet adrenalina i kortizola što prouzrokuje ubrzani rad srca, te zbog toga i nećete zaspati.
Pokušajte ovo: Ako ne možete zaspati, prihvatite to. Iskoristite trenutak da odmarate ili meditirate.

U svađi ste

Često kad smo u svađi, svaki postupak primamo lično. Svako ne javljanje povezujete sa tim da je vaše prijatelje ili partnera briga za vas, možda su samo trenutno zauzeti, i poslije će se javiti.
Pokušajte ovo: Prošetajte 15 minuta i razbistrite misli.

Nervozni ste

Anksioznost je nekad dobra, onda kada nas motiviše.
Pokušajte ovo: Opustite se, držite ruke nekoliko minuta u hladnoj vodi ili hladno piće ispod jezika. To je svojevrsni signal tijelu da se smiri. (week.ba)

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet