Posjetite

Zdravlje

Stiže ljeto: Pametno se sunčajte

Uskoro će početi sezona sunčanja a sa njom dolazi i opasnost od opekotina.

Upotreba krema, mlijeka i ulja za sunčanje sa zaštitnim faktorima neće pomoći ako se satima i satima sunčate tokom najtoplijeg dijela dana kada je sunce najjače. Zato izbjegavajte te periode i pridržavajte se savjeta ljekara, i zbog kože a i zbog opasnosti da doživite toplotni udar.

Ako volite tamniji ten, ne brzajte sa sunčanjem. Izbjegavajte vrijeme između podneva i četiri sata popodne a suncu se izlažite u kratkim intervalima, bar dok vam koža malo ne potamni poslije čega možete sve duže i duže ostajati izloženi sunčevim zracima, ali opet izbjegavajući najtopliji dio dana.

Najveću opasnost za kožu predstavlja vjetar, ako ste na suncu i ne osjećate vrućinu jer puše lagani vjetar to ne znači da su efekti sunčanja manji. Većina ljudi još uvek izbjegava sunčanje onda kada im je nepodnošljivo toplo, a ne zbog toga što su svjesni opasnosti po svoju kožu. Istu opasnost predstavlja i sjedenje pored vode, najčešće sa nogama u vodi kada imamo subjektivni osećaj da nije mnogo toplo, osjećamo se prijatno, a posljedice se osjete tek navečer.

Ako vam se ipak desi da pocrvenite što će dovesti do bolne kože, imaćete osećaj kao da vam koža zateže i da imate temperaturu, primjenite neki stari lijek kako biste ublažili bol i malo rashladili kožu. Sigurno se sjećate da su vam mame, kada ste bili mali i kad nisu mogle da vas istjeraju iz vode od čega su uglavnom stradala ramena, mazale jogurtom ili kiselim mlijekom. Savršeno hlade kožu a i hrane je.

Još jedan domaći lijek je soda bikarbona, razmutite je u hladnoj vodi i namažite na bolna mjesta.
Ako želite sve ovo da izbjegnete, suncu se izlažite postepeno, po petnaest minuta sa pauzama u hladovini.

Navečer kožu obavezno namažite nekim hidrantnim mlijekom ili kremom, jer je sunčanje isušuje. (tetka.rs)

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet