Posjetite

Zdravlje

Na koji način zagrijati tijelo u zimskim danima?

Hladno vrijeme bez snijega nekako je još hladnije. Istina je da u gradskim uvjetima snijeg ne izdrži više od nekoliko sati (ili nekoliko dana, ako imate sreće da živite u manje prometnom kraju), ali uživajte u njegovoj bjelini dok je tu.

Prvo treba ugrijati sebe

Da nam ne bi stalno bilo hladno, dobro je na sebe `nabacati` još malo slojeva odjeće. Zapravo, to je puno bolja opcija od stalnog paljenja i pojačavanja grijanja. Isto tako, puno je lakše podići tjelesnu temperaturu nego sobnu, a i više je eko obući se nego trošiti grijanje.

Izmjenjivanje tople i hladne vode prilikom tuširanja pomaže

Tuširanje toplom vodom nas može odmah ugrijati, ali hladna voda iz tuša pomoći će nam poboljšati cirkulaciju između organa i kože. Osim toga, tuširanje u hladnijoj vodi povezano je sa snažnijim imunitetom.

Sve za preživljavanje zime drži u torbi

U torbici treba biti sve za preživljavanje zime poput dodatne kape, rukavica, labela, kreme za ruke, krznenih `slušalica` i sličnih stvari. Sve ono što nam može pomoći da se dodatno `ubundamo` treba svakako biti u torbi osim ako to sve već ne nosimo na sebi.

”Smrznute” ruke treba staviti pod toplu vodu

Najbolji savjet za naše ruke jeste staviti ih pod toplu vodu kako bi se ugrijali. Najbolje se ugrijati tako što će toplina kroz vene dopustiti toplini da putuje cijelim tijelom. Ova metoda omogućit će da nam bude toplo kroz nekoliko minuta.

Varanje vlastitog mozga je dobra metoda zagrijavanja

Kada nam je jako hladno trebali bi razmišljati o nečem toplom, primjerice o čaju ili o tome kako se ljeti sunčamo  na +30 stepeni. Ovo je zapravo vrlo dobra metoda, ali za nju treba vježbe jer varanjem vlastitog mozga možemo se ugrijati za nekoliko trenutaka.

Podebljaj slojeve posteljine kojom se pokrivaš noću

Iako se ovo čini kao nešto intuitivno i nešto što znamo, ipak postoji poredak kojim trebaju ići deka te ostala pokrivala s kreveta kako bi nam bilo što toplije. Mekana dekica treba biti što bliže koži, a veće deke trebaju biti na vrhu svega kako bi održavali temperaturu. Ako nam je jako hladno, ne trebamo krevet skroz nasloniti na zid nego ga malo odmaknuti jer ćemo se tako manje smrzavati.

 

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet