Posjetite

Budi Fit

Fitnes ikona Holivuda: Michael B. Jordan otkriva tajnu uspjeha

Poznat po ulogama u hitovima “Krid”, “Doušnici”, “Black Panther” i sada “Krid II”, Michael B. Jordan je definitivno zvijezda u usponu. Osim glumačkih sposobnosti, Džordan je poznat i po nevjerovatnoj kondiciji i isklesanim mišićima.

Pitanje koje sve zanima je – šta se krije iza tih mišića, kako “ukrasti” dio Jordanove besprijekorne forme i koju taktiku je koristio da bi je postigao? Predstavljamo vam neke od najčuvanijih fitnes tajni Michael B. Jordana:

1. Otkrijte “zašto”

Za neke ljude teretana jednostavno nije dovoljna. Jordan je najveću povezanost našao sa jednostavnim komadom opreme – vrećom za boks.
“To mi je druga priroda – udaranje u vreću ili u ljudsko tijelo”, objašnjava glumac.
“Kada zadate čist udarac, jednostavno ga osjetite. Teče i povezuje vas sa objektom. Traženje za tim, savršenim udarcima je kul”

2. Vrijeme za opuštanje

“Bitno je da dobro iskoristite odmor od vježbanja i to je nešto što sam tek skoro otkrio”. Jordan često meditira ili igra bakset kako bi izbacio višak stresa.

3. Dajte gas do daske

“Kada sam bio mlad odlučio sam da ću žrtvovati mnogo stvari. Ne izlazim stalno, ne idem često na žurke – već se trudim da se razvijem, da napredujem i radim na sebi”. Jordanov glumački uspjeh popločan je znojem i teškim radom, kao i velikim odricanjima, bilo da je u pitanju piće sa kolegama zarad odlaska u teretanu ili ustajanja u četiri ujutru zbog snimanja.

Postavite sebi cilj – neka to bude polumaraton ili neki lični rekod u narednih šest meseci, i onda radite na tome, praveći raspored obaveza i socijalnih dešavanja shodno tome. (menshealth.rs)

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet