Posjetite

Vježbe

Idealna vježba za cijelo tijelo (VIDEO)

Plank, poznat i kao daska, postaje sve popularnija vježba. Za njeno izvođenje nije potrebna nikakva oprema, samo volja i kontinuitet.

Pri izvođenju planka iako se oslonjamo na ruke, najviše koristimo mišiće stomaka, jer oni održavaju tijelo u tom položaju. Plank bi trebali izvoditi između 10 i 60 sekundi kako bi vježba pokazala rezultate.

Nakon što uđemo u rutinu, trebali bi početi izvoditi vježbu tako da uradimo tri planka od minutu, sa kratkim pauzama.

Ako ste tek na početku, uredu je da držite plank 10 sekundi, pa 5 odmorite, i to ponovite 3-6 puta.

Ako osjećate da možete više od minutu planka, onda možete dodati jače stiskanje trbušnih mišića, gluteusa i kvadricepsa. Jako je važno da slušate svoje tijelo, što znači da ga ne smijete previše forsirati. Onoliko dugo koliko možete izdržati, tako i radite jer je najvažnije da plank bude pravilan. U slučaju da ga radite pravilno možete učvrstiti gotovo čitavo tijelo, i postići idealan izgled tijela. (week.ba)

Vježbe

Bolje od trbušnjaka: Najlakša vježba koja će u dvije sedmice smanjiti trbuščić

Ravan i čvrst trbuh sigurno će biti jedna od novogodišnjih želja u 2020. koju će mnogi poželjeti. I onda se zapitati koliko će samo trbušnjaka morati napraviti da bi to postigli. Mi imamo odličnu vijest jer postizanje najpoželjnijeg trbuha i ne mora biti toliko teško. Pronašli smo najlakšu vježbu koja će za svega dvije sedmice smanjiti trbuščić.

Za ravan trbuh ne morate se mučiti i raditi beskonačan broj “omraženih” trbušnjaka. Naime, pronašli smo najlakšu vježbu za postizanje ravnog trbuha, a što je najbolje, fitness stručnjaci tvrde da je i učinkovitija od tako teških trbušnjaka. Tajna ove vježbe koja se naziva isisavanje trbuha ne može biti jednostavnija – samo morate pravilno disati.

U ovoj vježbi disanjem se aktiviraju i jačaju najdublji abdominalni mišići tako da jednostavno činite kontrakcije, objašnjava Rich Sturla, osobni trener u britanskom centru za zdrav život Results Health & Performance.

Za ravan trbuh ne morate se mučiti i raditi beskonačan broj ‘omraženih’ trbušnjaka. Pronašli smo vježbu disanja koja će ‘isisati’ trbuščić te stabilizirati kralježnicu.
Radite li vježbu pravilno, ojačat ćete cijeli središnji dio tijela te stabilizirati kralježnicu, što će ukloniti bol iz donjeg dijela leđa i poboljšati vam držanje. Takva tehnika dubokog disanja i “isisavanja” zraka iz trbuha dio je pilatesa i joge, no možete je raditi odvojeno od tih vrsta tjelovježbi.

1. Čim se probudite (idealno bi bilo na prazan želudac i dok ste još u krevetu) legnite na leđa sa savijenim koljenima i stopalima položenima na madracu. Udahnite pa duboko izdahnite i uvucite trbuh toliko jako kao da pupak želite “prilijepiti” uz kralježnicu. Što više usukate trbuh, to će biti jača kontrakcija i učinkovitost tog pokreta.

2. Zadržite uvučeni trbuh 15 sekundi za početak, a kako napredujete, produljujte trajanje stiska sve do 60 sekundi, uzimajući plitke udisaje prema potrebi. Ponovite 3 do 5 puta.

3. Kada ste spremni za težu verziju “isisavanja” trbuha, radite vježbu klečeći na koljenima i dlanovima, sjedeći ravno u stolcu ili na lopti za pilates.

4. Nakon određenog vremena vježbanja trbuh ćete moći držati stisnutim dok sjedite ili stojite tokom cijeloga dana.

Izvodite li ovu najlakšu vježbu za ravan trbuh redovito, zdravo se hranite te radite i svoj uobičajeni trening, rezultate ćete vidjeti i osjetiti već za 2 sedmice, kaže Sturla.

U videu pogledajte precizno izvođenje ove jednostavne i lagane vježbe za ravan i čvrst trbuh.(zadovoljna.hr)

Nastavite čitati

Vježbe

Vježba koja će učvrstiti sve kritične zone

S vama dijelimo vježbu koja će sigurno postati vaša omiljena!

Ništa vam ne treba osim volje. Odvojite dvije minute, napravite malo prostora i vježba može da počne.

Vježba pod nazivom “Physique 57” je dinamična metoda vježbanja koja je stvorena da u kratkom roku transformiše vaše tijelo.

Za dobre rezultate najbolje je da uradite 30-60 spuštanja na svakoj nozi. (week.ba)

Nastavite čitati

Vježbe

Savršen kardio trening za pokretanje svakog mišića (VIDEO)

Kardio trening je pravi način da probudite svaki mišić u svom tijelu ali i organizam, uz njega ne samo da ćete biti mršaviji nego ćete biti i zdraviji!

Trenirati možete i kod kuće, a u nastavku pogledajte video kako da izvodite vježbe.

Najbolje je da trenirate 3 puta sedmično po pola sata, i najpoželjnije vrijeme za ovu vrstu treninga je jutro. (week.ba)

Nastavite čitati

Top pet