Čudo od djeteta koje svojim glasom oduševljava region još od 2016 godine.
Goraždanka, Džejla Ramović sa 14 godina odnijela je pobjedu 2016. godine u popularnom šouu ”Neki novi klinci”. U međuvremenu je snimila dvije pjesme i odlučila je ponovo okušati svoju sreću ali ovaj put u ”Zvezdama Granda”.
Sinoć se odlučila za interpretaciju pjesama od članica žirija, Jelene Karleuše i Marije Šerifović. Već u poslednjim tekstovima pjesme ” Tihi ubica”, koju je prvo otpjevala, Džejla je dobila sve glasove žirija.
Žiri ” Zvezda Granda” sa oduševljenjem je slušao Džejlu a neki od komentara su :
– Ovo je najbolje otpjevana ova pjesma. Tačka! – poručila je Marija Šerifović
– Ti si nam sunce i srce u današnjoj emisiji. Sine, u lijepog pjevača rasteš. Super – kazao je Đorđe David.
Iako su se svi nadali da će njih izabrati, mlada Džejla je odlučila da joj ipak mentor bude Marija Šerifović.
Tako skromna i s velikim muzičkim talentom, sinoć je “osvijetlila obraz” BiH, oduševivši još jedanput cijeli region.
Njen nastup od sinoć pogledajte u videu ispod teksta.(1:20)
McDonald’s predstavio jedinstveni McBaguette inspirisan serijom ‘Emily in Paris’!
Ako još uvijek niste pogledali hit seriju “Emily in Paris” koja je i dalje jedna od najgledanijih serija na Netflixu, ne znamo što čekate!
Jer, bez obzira na to uživate li u ‘girly’ serijama ili ih izbjegavate u širokom luku, sigurni smo kako ćete vrlo brzo otkriti kako zaista postoji nešto nevjerojatno šarmantno u tome koliko je serija krajnje nerealistična, te da je upravo to ono što je čini toliko popularnom i zabavnom.
A o spomenutoj popularnosti ove hit serije dovoljno govori sve veća ponuda različitih proizvoda i usluga koji su se na tržište plasirali upravo pod imenom “Emily in Paris”, a mahom se radi o već viđenim stvarčicama koje smo gledali u nekim od epizoda. Tako se tokom serije, između Emilynih upitnih modnih izbora i još upitnijih romantičnih izbora, upoznajemo i s McDonald's McBaguetteom!
I ne, nije riječ o izmišljenom specijalitetu iz serije, već o pravom McDonald’s burgeru koji uključuje i pomfrit, dva macaronsa te piće srednje veličine. Sam Netflix je također potvrdio kako je McDonald’s u svoju ponudu uvrstio ovaj novitet, a ono što bi vam se moglo manje svidjeti jest činjenica da je zasad dostupan isključivo u Francuskoj.
Sam McBaguette je zapravo burger u francuskom stilu, obogaćen s čak dvije pljeskavice, dvije kriške ementalera, zelenom salatom i francuskim senfom, a s obzirom na rastuću popularnost serije, nadamo se kako će McDonald’s prepoznati interes javnosti širom Evrope.
Gibonni objavio spot za pjesmu “Pijesak nošen vjetrom”
“Pijesak nošen vjetrom” četvrti je singl sa prošle godine objavljenog Gibonnijevog albuma “U po ure”, koji je istovremeno dobio i sjajan prateći spot u režiji Matka Petrića.
“Pijesak nošen vjetrom” otvara moćna gitara Vlatka Stefanovskog, stalnog saradnika na Gibonnijevim albumima od kraja devedesetih. U kombinaciji sa svjetski glasovitom ritam sekcijom koju smo upoznali još na “Mirakulu”, a koju čine basist Pino Paladino i bubnjar Manu Katche, “Pijesak nošen vjetrom” je prava tour de force / demonstracija moći vrhunske ekipa muzičara, rasna rock pjesma i jedan od budućih koncertnih favorita.
Uz violinu sjajnog Marka Ramljaka i dojmljivi zvuk masinqua, iza kojeg ponovo stoji Haddis Alemayehu Haddinqo, opet smo u čas na world music terenu koji se opet pretapa u dinamičnu “pjesmu divlju”, pravu rock himnu, za koju nema sumnje da će vam se na prvu uvući pod kožu.
O samom video spotu njegov reditelj Matko Petrić kaže: “Spotovi za Gibonnija su za mene uvijek poseban izazov. Mislim da je ovo naš deseti spot. Jako mi je drago ustvrditi, kad se malo osvrnem iza sebe, da su ti spotovi prilično drugačiji jedan od drugog. Kod njega nema polovičnih rješenja i uvijek nastoji izvući maksimum iz saradnika. To i mene motivira. Tako je i ovaj spot raskošan primjer raznolikih situacija, likova, pejzaža, crtanih animacija, video animacija, a sve u cilju da se pogodi hemija pjesme, što je meni kao muzičaru najvažnije.”(klix.ba)