Posjetite

Moda i ljepota

Svijet mirisnih nota: Parfemi koje bi svaka žena trebala probati

Svaka žena ima svoje omiljene mirise, ali mnoge su otvorene i za probanje novih, drugačijih mirisnih nota.

Ako i vi spadate u tu kategoriju, evo 15 mirisa koje bi prave ljubiteljice parfema obavezno trebale probati, piše coolstyle.ba.

Chanel “Coco Mademoiselle”

Miris se otvara blistavom narandžom i bergamotom. U srcu su bugarska ruža, jasmin, ylang-ylang i mimoza. Bazu čine pačuli, vetiver, tonka, opopanaks, vanilija i bijeli mošus.

Calvin Klein “CK One”

Calvin Klein u kreiranju parfema “CK One”, kojeg karakterizira svježi miris citrusa, inspiraciju je pronašao u ponašanju svoje kćerke i njenog društva – provokativni stil uz “političku korektnost”. Vjerovatno je upravo zbog toga što je bio inspiriran mladima, i postao toliko popularan među njima.

Bvlgari “Black”

Unisex miris, čija je struktura svojevrsna avangarda, jer ne prati tročlanu strukturu kompozicije, već se sve note otvaraju odjednom. Kompoziciju čine čaj lapsang -souchonga, note ambera i drvene note u bazi koje podsjećaju na to da je i gradskom asfaltu svojstvena toplina zalaska sunca te romantični trenuci.

Clinique “Happy”

Miris koji podsjeća na sunčana jutra kakva dočekujemo sa osmijehom na licu. Svježa jabuka, šljiva, bergamot i nota svježeg zraka u visokim notama prelaze u egzotično cvjetno srce od frezije, đurđevka, ruže i jutarnje orhideje. U bazi su pak mošus i amber.

Dolce & Gabbana “Light Blue”

Vrlo popularni ljetni miris koji svojom ležernošću podsjeća na povjetarac, to je cvjetno – voćni miris sicilijanskog ljeta. Sočne i vlažne note limete i čempresa bude asocijaciju na šumu na morskoj obali.

Donna Karan “Black Cashmere”

Intenzivni začinjeno – drveni miris za hladnije vrijeme. Parfem koji predstavlja svojevrsnu esenciju crnog kašmira, nešto tamno i misteriozno sa senzualnom i bogatom teksturom. Začinjene note šafrana, karanfila, crvenog i bijelog bibera isprepliću se sa drvenim notama pačulija i afričkih vrsta plemenitog drveća.

Estee Lauder “Pleasures”

Intenzivni miris svježe ubranog cvijeća poslije kiše. U visokim notama su bijeli ljiljan i lišće ljubičice, u srcu tamni jorgovan, bijeli božur, egzotični cvijet Karo-Karounde i ruža Baie, dok bazu čine sandalovina i pačuli.

Gucci “Gucci by Gucci”

Glavni ženski miris modne kuće Gucci. Parfem počinje s mirisom egzotične guave, u srcu je cvijet Tiare sa Haitija koji budi asocijaciju na južne otoke Pacifika, dok bazu čine pačuli, mošus i med.

Guerlain “Après L’Ondée”

Delikatna kombinacija cvijeta narandže i ljubičice sa začinjenom notom anisa. Miris proljetnog vrta poslije obilne kiše, ugrijanog mokrog lišća i cvijeća. Srce parfema “cvjeta” začinjenim karanfilom i ljubičicom, koja ovdje nije tradicionalno slatka, dok je u bazi bogati iris sa nježnim dodirom vanilije.

Jean Paul Gaultier “Classique”

Parfemska voda sačinjena je od nota ruže koja “zavodi” u visokim notama, sofisticirane orhideje koja dominira srcem parfema te drvenih akorda i vanilije. Toaletna voda malo se razlikuje u sastavu: u visokim notama nježnost ruže je začinjena svježim anisom. U srednjim notama je slast cvijeta narandže i uzbudljivi đumbir, dok bazu čine vanilija i amber.

Kenzo “Flower”

Čist i neobičan miris koji povezuje prirodu s gradskim životom. Puderasti cvjetni parfem zasniva se na tri osnovne note. Cvjetna nota zastupljena je energičnom ljubičicom, nježnim bijelim glogom, kasijom i bugarskom ružom. Puderastu notu čini sladostrasna vanilija, bijeli mošus i opoponaks uz nježan dodir drvenih nota.

Lolita Lempicka “Lolita Lempicka”

Lolita Lempicka zasniva se na noti sladića koja se prekrasno slaže sa anisom i ljubičicom. Intenzivna nota bršljana djeluje svježe i optimistično. Nota badema u harmoniji je sa drvenastim irisom i slatkom bazom od vanilije, Tonke i heliotropa.

Ralph Lauren “Romance”

Miris romantične ljubavi i intimnih trenutaka sreće i radosti. Na početku kompozicije nota ruže se miješa s citrusnim uljima, prozračni cvijet lotusa, ljiljan i romantična bijela ljubičica daju parfemu gracioznost, začinske note karanfila i đumbira osvježavaju, dok pačuli, hrastova mahovina i bijeli mošus nježno završavaju kompoziciju.

Shiseido “Féminité du Bois”

Sofisticiran, vrlo ženstven i prepoznatljiv miris sastavljen od voća (šljive, breskve), elegantnog cvijeća (ljubičica, ruža, ciklama), začina i drveća.
Kompozicija počinje začinskim akordima đumbira i cimeta te drvenastom elegancijom cedrovine. U srcu je izobilje voćnih i cvjetnih ženstvenih nota: breskva, šljiva, cvijet narandže, ljubičica, začini. Bazu čine cedar, vanilija, sandalovina, benzoin, mošus i cimet.

Thierry Mugler “Angel”

Paleta mirisnih emocija, gurmanski i topli parfem sa sakrivenim oštrim, čak oporim notama. Veseo je kao Nova godina jer je u njemu puno slatkiša: šećerne vate, ušećerenih badema, čokolade. Svijetla i zračna visoka nota prethodi voćnoj harmoniji od passion fruit-a, ananasa, breskve i kajsije. Kompozicija se zasniva na pačuliju s tragom čokolade i ostalim slatkim izobiljem za svaki ukus: vanilijom, medom i karamelom.

Moda i ljepota

Za ovu torbicu u obliku stolice potrebno je izdvojiti 700 eura

Pri našem pregledu modnih noviteta nerijetko naiđemo na doista neobične modne dodatke.

Prisjetimo se samo Moschinovih torbica izvedenih u obliku ‘francuza’ i kroasana za koje je potrebno izdvojiti 360 eura. Nadalje, veliku pažnju izazvala je i Louis Vuitton torbica u obliku aviona koja je procijenjena na 3220 eura. Da, cijena ove torbice doseže više i od cijene nekih pravih aviona.

Premda neobični, prethodno spomenuti primjeri su ipak bili (koliko- toliko) praktični. No, torbica koju smo pronašli u kolekciji američkog modnog brenda Area daleko je od toga. Riječ je zapravo o stolici! Doduše umanjenoj verziji metalne stolice ukrašene kristalima i dugačkim lancem koji omogućava nošenje preko tijela. Za nju je potrebno izdvojiti  oko 700 eura.

Kako bi si osigurali svoj dio medijskog kolača, modni brendovi su skloniji pribjeći ovakvom tipu promocije, koji uključuje predstavljanje neobičnih komada za koje vjeruju da će im osigurati toliko željenih 5 minuta slave. (miss7.24sata.hr)

Nastavite čitati

Moda i ljepota

Atraktivna glasnogovornica FK Vojvodina krade pažnju na konferencijama kluba

Sanja Beba Kružević jedna je od najljepših glasnogovornica u regionu.

O njenoj ljepoti pišu svi mediji u Srbiji, ali i Bosni i Hercegovini.

Lijepa Novosađanka trenutno je na odmoru, redovno se javlja pratiocima na Instagramu.

Njene slike mame brojne uzdahe.

Sanja Kružević je u centar nogometne pažnje došla kada na konferenciji za medije trener Nenad Lalatović nije smio da pogleda u njenom pravcu kako zbog njene ljepote ne bi ostao bez koncentracije.

Sada su “osnule” nove fotografije – u kupaćem kostimu, a Sanja je pobrala brojne komplimente.

Nastavite čitati

Moda i ljepota

Ovih šest faktora ubrzava starenje vaše kože i stvara nove bore

Prema  istraživanju, vaša prehrana, izbor sapuna, pa čak i vaše svakodnevne navike mogu učiniti da se bore pojave na vašem licu.

Ako znate koju hranu treba izbjegavati, kako odabrati sredstvo za pranje lica i kako promijeniti svoju rutinu, to će vam omogućiti da ostanete mladi i svježi.

Week.ba vam donosi nekoliko faktora o kojima morate voditi računa.

1. Manjak sna dovodi do dehidracije kože

Prema ovom istraživanju , ako izgubite san čak i jednu noć ili stalno spavate manje od 5 sati dnevno, to može dovesti do gubitka vode i smanjenja kožnih barijera. Dobar odmor je ključ podmlađivanja i rasta novih stanica.

2. Nedostatak antioksidanasa povezan je sa stvaranjem novih bora

Vitamini A, C, E i kalijum neophodni su za zdravu kožu. Preporučujemo da jedete više povrća, posebno mrkvu, tikvicu, paradajz i zeleno lisnato povrće. Također je dobro uključiti maslinovo ulje u svoju prehranu.

3. Konzumacija crvenog mesa dovodi do stvaranja novih bora

Postoji holandsko istraživanje koje pokazuje da žene koje jedu crveno meso imaju više bora. Ali to je moguće spriječiti ako jedete manje mesa i umjesto pečenja mesa na jakoj vatri odlučite se za supe i variva. Uz to, pokušajte u obroke uključiti više voća.

4. Duge tople kupke dovode do isušivanja kože

Pojedine kupke i sapuni mogu promijeniti pH  kože i dovesti do iritacije i suhoće. Sve ove stvari nagrizaju kožne barijere i provociraju rano starenje. Ako koristite oštre alkalne pločice sapuna, to može samo pogoršati situaciju.

5. Mono dijeta utiče na proces starenja kože

Ključ ove dijete je izuzeti sve proizvode osim jednog. To dovodi do neravnoteže proteina, masti i ugljikohidrata, što smanjuje sposobnost kože da se sama izliječi. Prema  istraživanju, ugljikohidrati su najvažniji za žene dok muškarci trebaju jesti dovoljno proteina da bi ostali mladolikog izgleda.

6. Nedostatak proteina sprečava stanice kože da se obnavljaju

Istraživanje kaže da, ako ograničite unos kalorija i uz to jedete manje proteina, vaša će koža izgubiti elastičnost, što će dovesti do više bora. Takođe sprečava da koža zacijeli i obnovi se.

Nastavite čitati

Top pet