Posjetite

Zdravlje

Tri najvažnija antistres savjeta

Ako riječi žurba, kasnim i pod strašnim sam stresom izgovorite barem jednom dnevno, disanje neće pomoći. Vrijeme je da primijenite ove savjete.

Budi se kasno i mora se nabrzinu odjenuti kako bi stigla na posao. Juri kroz kuhinju i zakači šolju kafe pa je prolije po suknji. Vraća se da se presvuče. Onda na vratima shvati da je promijenila torbu i da nema novčanik. Vraća se i uzima ga s police pa jurne ponovo van. Pred ulazom u zgradu ne može naći ključeve od auta… Da li da se vrati ponovo u stan?!

Slika ovakvog početka dana sigurno mnogima zvuči poznato. Ako vam se to često događa, vrijeme je za nekoliko promjena u načinu razmišljanja, savjetuje popularni zen bloger Leo Babauta, piše sensa.hr.

1. Posvetite se jednom poslu

Radite jedno po jedno i posvetite se zadatku koji radite. Uronite u njega, osjetite kako vas napušta potreba da projurite kroz njega i bacite se na sljedeći zadatak. Popis obaveza ionako nikad ne prestaje.. Pa neka ta sljedeća dođe kasnije. Budite jedno sa svojim zadatkom, neka on bude vaš čitav univerzum.

2. Oslobodite se idealiziranja

Stres ne stvaraju vanjski faktori, posao ili obiteljski problemi, to su samo dijelovi našeg života. Strah proizvodi stres. Strah od neuspjeha, strah da nećemo biti voljeni, da nismo dovoljno dobri, strah da će nas neko ostaviti. Korijen strahova leži u idealu koji sami kreiramo, a onda se bojimo da ga nećemo dostići. U glavi vidimo sliku uspješnog i savršenog sebe, okruženog sličnim ljudima, koji neprestano uživa. Kada shvatimo da je to nemoguće, povrijeđeni smo. Ostaje nam stres koji je nastao još dok smo strepili hoćemo li dostići ideal uspjeha. Umjesto da si nanosimo bol, prihvatimo neizvjesnost i vjerujmo da će sve biti dobro. Manje ćemo se bojati, a i stres će se značajno smanjiti.

3. Prihvatite druge s osmijehom

Obično se uznemirimo kada se drugi ne ponašaju onako kako mi mislimo da bi trebali. Umjesto da na to gledamo kao na nešto uznemiravajuće, pokušajmo prihvatiti druge. Prihvatimo li ih onakve kakvi jesu, prepoznati ćemo u njima dio sebe, nesavršene, u potrazi za srećom, u borbi za sreću, ponašaju se onako kako misle da treba, rade najbolje što znaju, sve baš kao mi. Zato ih prihvatite od srca, uživajte u vremenu provedenom s njima i bit ćete sretniji, a manje pod stresom.

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet