Posjetite

Zdravlje

Kako sam prekinula najdužu vezu i najstabilniju u svom životu

Cigarete su me u 12 godina trovanja potpuno počele kontrolirati, a ja sam ih voljela do zadnjeg dana i nikad sama sebi nisam priznala da sam ovisna o njima.

Bila sam jedna od onih koji su pušili u automobilu, spavaćoj sobi, kuhinji…  Jedna od onih koji su izbjegavali ići kod prijatelja koji, sasvim opravdano, brane pušenje u stanu.

Bila sam jedna od onih koji su mislili da je zaista moguće smiriti živce jednom običnom cigaretom, kutijom cigareta, dvjema kutijama cigareta na dan.
Najdužu i najstabilniju vezu u životu sam imala s cigaretama. Uvijek su bile tu, meni uvijek na prvom mjestu, iako su me ubijale. Sa mnom u dobrim i lošim trenucima. Svaki događaj u životu slavila sam cigaretom koja bi mi skratila po sedam minuta života.

Na novu godinu sam jednostavno prestala. Obećala sam. Odlučila. Presjekla.

Bila sam jedna od onih koje cigaretu nisu sakrivale ni na fotografijama. Promovirala sam cigarete, poticala pušenje, pustila da cigareta postane dio moje osobnosti. Kada bi nekom od djece koja me poznaju rekli da me nacrta, prvo bi nacrtali cigaretu.

Na novu godinu jednostavno sam je ugasila. I apsolutno niko nije povjerovao da ću izdržati. Uskoro slavimo godinu dana od prekida, moje cigarete i ja.  Pokušavale su nekoliko puta vratiti se.  Slale su vidljive i nevidljive poruke, stalno bile tu negdje.

Redovito se viđale s mojim prijateljicama, majkom i bratom. Osjećala sam im miris gotovo posvuda i pravila se da ih ne primijećujem.

Istina, nedostajale su mi ponekad. Ponekad je tako malo falilo da popustim i pustim ih da se vrate u moj život. Što je najgore, ne fale mi u stresu, nego u miru. Kada pomislim – eh, da sam pušač  sad bi mi tako sjela jedna cigareta.

Na novu godinu instalirala sam i aplikacij koja mi govori koliko novaca sam trbala uštedjeti, naravno, nisam ga uštedjela. Ali tamo je i nešto bolje – koliko dana života sam vratila ugasivši onu zadnju. Trenutno sam na 100. Ko zna što mogu napraviti sa sto dana života i zdravlja. Napisati knjigu. Dočekati unuče. Ili još jedan Božić.

Doista su one kao najveći bad guy u životu. Dođe taj dan kad se rastanete, i rastanak prostaje cjeloživotni proces, a ne samo događaj. Uvijek te vreba od nekud iz daljine.  A ti odoljevaš… Odoljevaš… Odoljevaš… Vječno u opasnosti da te opet zavede, vječno u nedostajanju i vječno u obećanju samom sebi;

Da, nikad više neću zapaliti. (lolamagazin.com)

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet