Posjetite

Zdravlje

Kako povećati tjelesnu težinu?

Najveći broj žena se bori sa viškom kilograma i stalno su u potrazi za novom dijetom za mršavljenje. Ali, ima i mnogo drugih žena koje se, opet, bore da povećaju svoju tjelesnu težinu. Ako ste vi u ovoj drugoj grupi, sigurno vam je više muka od toga da vas ljudi ignorišu i gledaju sa nepovjerenjem kada kažete da očajno želite da se udebljate, ali vam to baš ne ide za rukom. Premala težina može prouzrokovati isto toliko zdravstvenih problema kao i prekomjerna. Zato, uzmite stvar u svoje ruke i počnite malo po malo da formirate svoje tijelo.

Postoje dva načina da povećate tjelesnu težinu – ili preko masnih naslaga ili preko mišićne mase (ustvari, tri načina ako uzmete u obzir da tjelesna masa može privremeno da se poveća i zadržavanjem vode u organizmu).Naravno da je stvaranje mišićne mase najbolji način da poboljšate vaš izgled. Ako vježbate umjereno, ne trebate se plašiti da ćete početi ličiti na bodibildera. Žensko tijelo ne stvara mnogo testosterona, da bi odmah postalo mišićavo.

Kako da vježbate?

Ako krenete na fitnes da biste povećali težinu, ne treba da radite iste vježbe kao žene koje žele da smršaju.Vama nije potrebna traka za trčanje ili bicikl. Ustvari, ne trebate uopšte da praktikujete kardio vježbe (aerobik ili trčanje), zato što su one uglavnom namjenjene za smanjenje tjelesne težine. Da se povećate težinu, držite se vježbi sa tegovima. Vježbanje sa malim težinama i ponavljanja su najbolji za toniranje mišića.  Da biste povećali vašu mišićnu masu, treba postepeno da povećavate i težinu tegova s kojima vježbate. Ne radite mnogo ponavljanja. Ograničite se na 4 do 8 ponavljanja u jednoj seriji, a serije ponavljajte najviše 8 do 10 puta.

Šta da jedete?

Konzumiranje brze i masne hrane da biste se ugojili nikako nije zdrav način. Da sačuvate svoje zdravlje i debljate se kontrolisano, treba zdravo da se hranite.

Vaš jelovnik treba da sadrži:

Zdrave masti kao što su omega-3 masne kiseline, kojih ima mnogo u tunjevini, lososu, lanu i orasima;
Dobri proteini kojih ima u govedjem mesu, ribi, mesu domaće peradi, orašastim plodovima, sjemenkama i mahunarkama;
Zdravi ugljikohidrati, čiji su najbolji izvori voće, povrće i žitarice;
Jedan vaš primjeren doručak može da uključuje musli sa lješnicima i orasima, mlijeko, banana i sok, a ručak – jedna konzerva tunjevine, 2 paradajza, zelena salata, jedna šaka maslina, dvije kašičice maslinovog ulja i avokado.

Unosite 500-700 kalorija više nego što su vaše dnevne potrebe. Tako ćete kilograme da “slažete” kontrolisano. Najzdravije je da dobijate 0,5 do 1 kilogram nedjeljno, ali ne i više. Ako niste navikli (a vjerovatno niste) da jedete obilno, najbolje je da počnete da jedete 5-6 puta dnevno. Ako pušite, smanjite koliko god možete (najbolje je, bnaravno, da potpuno prestanete), zato što cigarete ubijaju apetit. Isto važi i za kafu.

Napomena!
Povećanje tjelesne težine može biti dugotrajan proces, pa zato treba da budete strpljivi i nastavite da konzumirate zdravu hranu, sve dok ne postignete svoj cilj. (zenasamja.me)

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Zdravlje

Trik sa prstima koji eliminiše bijes, tugu i nervozu: Znate li za akupresuru?

Da li ste nervozni, tužni, ljuti, ne usuđujete se da ostvarite svoje ciljeve ili se stalno plašite? Pomozite sebi ovom starom metodom koja ublažava ili čak eliminiše gore pomenuti emocionalni stres za nekoliko minuta.

“Akupresura” je drevna tehnika liječenja koja koristi pritisak na određene dijelove tijela kako bi pokrenula procese samoizlječenja u tijelu. Akupresura je stara više od 5.000 godina i jednostavno “koristeći snagu i osjetljivost prstiju, akupresura efikasno ublažava probleme povezane sa stresom, povećava cirkulaciju krvi, smanjuje bol i idealna je za jačanje imunološkog sistema”.

Ovu jednostavnu energetsku tehniku možete da izvodite bilo gdje i bilo kada, kaže Pam Doremus, američka učiteljica joge i reiki majstorica. Ona objašnjava kako možemo uticati na negativne emocije pritiskom na određene prste:

Palac – zabrinutost

Kažiprst – strah

Srednji prst – ljutnja

Domali prst – tuga

Mali prst – nisko samopouzdanje, neodlučnost, nedostatak hrabrosti za postizanje želja i ciljeva

Kako implementirati ovu metodu?

Da biste se akupresurom oslobodili negativnih emocija, potrebno je da sjedite ili stojite u tišini, dakle – bez razgovora. Izaberite prst kojim pokušavate da utičete na određenu emociju i nježno ga držite 2-5 minuta. Za to vrijeme treba da osjetite puls u prstu, a zatim ga spustite i po želji nastavite do sljedećeg prsta. Sve vrijeme dišite duboko, prenosi City Magazine.

Ako ove emocije osjećate svakodnevno, možete birati sve prste i redovno izvoditi tehniku, kao svojevrsni dnevni jutarnji ili večernji ritual. Tehniku možete izvoditi i na poslu kada vas nešto naljuti, prije ispita, prije ili poslije važnog sastanka. Tehniku možete koristiti i kada ste ljuti zbog emotivne veze ili kada želite da poboljšate samopouzdanje i skupite hrabrost za nove avanture.

Nastavite čitati

Zdravlje

Jedite ga, mažite, pijte jer smanjuje bore

Istraživanje koje je obuhvatilo grupu žena u Americi pokazalo je da uzimanje vitamica C smanjuje bore za 11 posto.

Ovaj vitamin je povezan i sa smanjenjem rizika od srčanih oboljenja.

Naime, drugo istraživanje je pokazalo da ljudi koji konzumiraju veliku količinu citrusa imaju 28 posto manje šansi da dožive infarkt.

Bolje je kada se jede voće, nego pije kao sok. Konzumacijom citrusa utiče se i na smanjen nivo holesterola, pa se savjetuje konzumacija cijele voćke umjesto soka, jer se potrebna supstanca, hesperidin, koja je zaslužna za regulisanje holesterola, nalazi baš u kori u bijeloj opni.

Brojna istraživanja su pokazala da ishrana koja je bogata citrusima štiti od mnogih oboljenja, odnosno od raka, artritisa, srčanih oboljenja i dijabetesa.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Zdravlje

Sok od koprive za jačanje imuniteta kod odraslih i djece: Napravite sami domaći sirup koji osvježava

Umjesto raznih fabrički proizvedenih napitaka za osvježenje, pripremite zdrav sirup kojim ćete jačati i imunitet svog organizma.

Sastojci:

– 100 listova mlade korpive

– 1 kg šećera

– kesica limuntusa

Prelijte vrhove kopriva sa 2-2,5 litara vode.

Poklopite i ostavite preko noći (ili maksimalno 24 sata) da odstoji.

Ocijedite listove, dodajte šećer i promješajte više puta u roku od sat vremena, da se polako rastopi.

Dodajte limuntus (ili sok od 2 limuna), pa sirup procijedite i sipajte u flaše.(hayat.ba)

Nastavite čitati

Top pet