Posjetite

Biznis

Da li je u redu koristiti emotikone u poslovnoj komunikaciji? Evo šta nam govore podaci

Kako skoro svi koristimo pametne telefone, emotikoni  postaju sve češći u ličnim razgovorima i tekstualnim porukama. Ali da li su prikladni u poslovnoj komunikaciji?

Istraživači sa Univerziteta u Amsterdamu otkrili su da, kada ljudi koriste emotikone na poslu, to ih čini manje inteligentnim, manje kompetentnim i tek neznatno, više prijateljski raspoloženim.

Željeli smo istražiti ove navode tako što smo pitali 560 pojedinaca na SurveyMonkey Audience o njihovim pogledima na emoji na radnom mjestu, piše surveymonkey. 

Ispitanike smo direktno pitali: „Da li smatrate da su emotikoni prikladni ili neprikladni za upotrebu na poslu?“

Isti postotak zaposlenih koji smatraju da su prikladni također smatraju da su neprikladni za korištenje.Mladi profesionalci obično vide vrijednost u korištenju emotikona, dok ih stariji profesionalci vide kao neprofesionalne i kontraproduktivne. Nekoliko naših mladih profesionalnih ispitanika efektivno je saželo mišljenje:

– “Korištenje emotikona na radnom mjestu čini posao zabavnijim.”

– “To sve olakšava.”

– “Korištenje emotikona na poslu je uredu.”

Evo nekoliko načina na koje emotikoni mogu uticati na percepciju kolege.  Rečeno riječima, 50% smatra da je kolega zabavniji , 43% ga ili nju vidi kao pristupačnijeg , a 35% smatra da je kolega ljubazniji ako koristi emotikone .
S obzirom na to da samo 17% mladih smatra njegovu upotrebu neprofesionalnom, korištenje emotikona s mladim kolegama možda se isplati.  Dok stariji profesionalci daju  👎. Prije nego što se pretjerano uzbudite i pošaljete svoje omiljene emotikone, razmislite o tome šta stariji profesionalci imaju za reći.

Profesionalci, stariji od 45 godina, češće će reći da je njegova upotreba na poslu neprikladna. Evo šta kaže nekoliko starijih stručnjaka:

– “Emtikoni su vrhunac neprofesionalizma.”

– “Postoje efikasniji načini komunikacije bez snižavanja granice profesionalizma.”

Emotikoni s kupcima i potencijalnim klijentima su veliki ne-ne.

Jeste li ikada dobili e-poruku od nekog od vaših omiljenih brendova koja je uključivala emotikone? Zaposlenici svih uzrasta smatraju da je najbolje izbjegavati korištenje emotikona i za potencijalne klijente i za klijente.

S obzirom na sve što smo naučili, koji su ključni zaključci o korištenju emotikona u poslovnoj komunikaciji?

– Razmislite o izbjegavanju korištenja emotikona kod kupaca ili potencijalnih klijenata
– Na poslu je najsigurnije koristiti emotikone s mladim kolegama—koji ih također koriste—u privatnom chatu ili e-poruci
– Izbjegavati korištenje emotikona sa starijim kolegama

Budući da zaposlenici svih uzrasta mogu imati različite poglede na upotrebu emotikona, najbolje je da ih koristite po vlastitom nahođenju. Ali ako niste od onih koji riskiraju, vjerovatno je najbolje da ih u potpunosti izbjegnete.

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Biznis

Bivši zaposlenici iznose šokantne tvrdnje o radu u restoranima “Salt Bae-a”

Jedan od bivših zaposlenika tvrdi da je Salt Bae tokom posebno mirne smjene za vrijeme ručka u njegovom londonskom restoranu radnicima naredio da glume mušterije i čekaju u redu kako bi izgledalo da je restoran pun.

Bivši zaposlenici, koji žele ostati anonimni, opisali su ga kao sitničavog tiranina opsjednutog bogatstvom te tvrde da su se morali boriti s krađom plata, diskriminacijom, zlostavljanjem na radnom mjestu i “kulturom straha zasićenom testosteronom”.

Bivši barmen u njegovom londonskom restoranu rekao je da je mjesto možda izgledalo “zlatno izvana”, ali da je u stvarnosti bilo “katastrofa iznutra”.

“Kad bi ušao u restoran, bilo je kao da su stigli prokleti Backstreet Boysi. Svi su vrištali”, ispričao je bivši voditelj koji je blisko sarađivao s Baeom u njegovim restoranima u New Yorku i Miamiju i sada je s ostalima spreman otkriti njegovu pravu narav.

Igre gladi

Bivši zaposlenici izjavili su da je Bae imao favorite i da je znao nepredvidivo otpustiti ljude, a bivši londonski barmen rekao je da je atmosfera bila kao u Igrama gladi jer radnicu nisu znali hoće li biti otpušteni prije nego što mu završi smjena.

“Vraški jeftini restorani”

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Nusr_et#Saltbae (@nusr_et)

Bivši radnik iz Dubaija također je naveo da bi kuhar zaspao na stolu ako bi bio umoran, a radnici nisu znali smiju li ići kući dok se on ne probudi.

Radnici su također rekli da su uprkos blještavom eksterijeru restorani zapravo bili “vraški jeftini”, počevši od pribora za jelo pa sve do uniformi, a bilo je i tvrdnji da se vino preostalo od boca naručivanih po stolovima preprodavalo u čašama.

Javila se njegova advokatica

“Tvrdnje zapravo nisu ništa više od ponavljanja starih tužbi u kojima su potraživanja bila osporena i davno namirena. Nažalost, restorani visokog profila i popularni kuhari često su mete nepristojnih i neutemeljenih tvrdnji”, izjavila je Christy Reuter, advokatica koja ga zastupa.

“Nusret zapošljava više od hiljadu zaposlenika širom svijeta. Šteta je da nekoliko starih tužbi i neke nimalo laskave primjedbe zasjene ogroman trud koji se ulaže u održavanje globalne radne snage u restoranima”, dodala je naglasivši doprinos kuhara Nusreta u stvaranju pokretne kuhinje za više od 6000 toplih obroka za žrtve tragičnih potresa. (Index.hr)

Nastavite čitati

Biznis

Google-ova zarada u fokusu: Izvještaj otkriva astronomsku sumu koju zarađuju direktori

Isplivao finansijski izvještaj Google-a gdje se vidi kolike su zarade direktora.

Izvršni direktor Google-a Sundar Pichai dobio je 226 miliona dolara(403 miliona KM) ukupne kompenzacije u 2022. godini, od čega je većina došla kroz nagrade za akcije, prema izveštaju o hartijama od vrijednosti koji je kompanija podnjela u petak.

On je prošle godine dobio 218 miliona dolara kapitala kroz trogodišnji grant za akcije. Njegova godišnja plata bila je 2 miliona dolara (3,5 miliona KM) od 2020. do 2022. godine, navodi se u podnesku. Kompenzacioni paket izvršnog direktora također je uključivao skoro 6 miliona dolara za ličnu bezbijednost 2022. Ostali direktori zaradili su oko 22 miliona dolara (39 miliona KM)

Drugi izvršni direktori Alfabeta i Google-a zaradili su oko 22 miliona do 35 miliona dolara (62 milona KM) godišnjih nagrada za akcije, navodi se u podnesku. Izveštaj dolazi u trenutku kada Alfabet pokreće mjere za restrukturiranje troškova, uključujući otpuštanja u januaru koja su eliminisala 12.000 radnika, ili 6% svoje radne snage. Google-ova šefica finansija Ruth Porath najavila je ranije u aprilu da će kompanija smanjiti upotrebu laptopova i usluga za zaposlene kako bi dodatno smanjila troškove. (Mondo.rs)

Nastavite čitati

Biznis

Prodata najskuplja registarska tablica na svijetu za 26 miliona KM

Prema Emirates Auctions saznajemo da je prodata do sada najskuplja registarska tablica na svijetu. 

Registarska tablica, broj 7 na kojoj piše i slovo P prodata je za 55 miliona dirhama (26 miliona KM), piše Week.ba

Aukcija je održana prošle sedmice u Dubaiju, a ova kompanija je do neki dan držala rekord za najskuplju prodatu tablicu. Naime, 2008. godine aukcijska kuća je prodala jednu registarsku tablicu za 52 miliona dirhama što je negdje oko 25 miliona KM i time ušla u Guinnessovu knjigu rekorda.

Aukciju su održali u svrhu humanitarne akcije koju je osnovao Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum, kako bi osigurali hranu za zajednice koje se bore sa nedostatkom hrane širom svijeta.

Nastavite čitati

Top pet