Posjetite

Biznis

Sedam životnih vještina koje su vam potrebne da biste bili uspješna djevojka

Bez obzira na to da li upravo započinjete ili još uvijek radite na tome, postati djevojka šefica je uzbudljiva i luda vožnja. Sa svakim padom i uspjehom naučite se kretati u poslovnom svijetu i prevladavati nove izazove.

Napisani su mnogi vodiči o tome kako uspjeti u poslu, ali malo ih zapravo razmišlja o tome kakve su taktičke i osobne vještine potrebne kako bi se započelo uspješno poslovanje. A uz to dolazi i potreba da se daju određeni zadaci kako bi se vaše poslovanje razvijalo na održiv način. Evo 7 vještina koje trebate posjedovati – kako biste postigli poslovni uspjeh!

1. Ambicija
Okej, to je više odlika, nego životna vještina. Ali postoji dobar razlog što je broj jedan na ovom popisu – jednostavno ne možete ući u divlji svijet poduzetništva bez ambicija i odlučnosti.Vjerovatno su vas upravo ambicije dovele do poduzetništva. Ako je to slučaj, već krećete u dobar početak! Ono što je najvažnije jeste da imate odlučnost da vozite kroz brojne uspone i padove u poduzetničkom procesu.Uz to, ambicija će vas držati na tom uzlaznom putu – istražiti mogućnosti, proširiti se na nova tržišta i doći do svježih ideja. Sve to osigurat će da će vaše poslovanje s vremenom i dalje rasti.

2. Primjenjivo znanje
Za neke industrije postoji mala prepreka pri ulasku, a za mnoge druge je potrebno vrlo malo profesionalnog iskustva.U skladu s tim, potrebna su neka primjenjiva znanja kako bi se prešlo iz „ideje ideje“ u potpuno razvijeno poduzeće. Morat ćete znati koji je vaš proizvod / usluga, kome ga prodajete i kako ga prodati. Morat ćete naučiti upravljati logističkim aspektima poslovanja, kao što su računovodstvo, upravljanje projektima i još mnogo toga.

Ako se osjećate mistificiranim zbog svega što ste tek naučili, ne brinite! Možete pronaći nevjerojatne resurse u lokalnoj zajednici, internetu, društvenim mrežama… Postoji bezbroj kurseva koji pokrivaju osnove poslovanja – od pisanja poslovnog plana, do izrade web stranice. Ne bojte se obratiti se za pomoć!

3. Interpersonalna komunikacija i povezivanje
Najuspješniji poduzetnici imaju uspješnu zajednicu pratitelja, čvrste veze i aktivni angažman na društvenim medijima. Ko vas poznaje (i ko vas ne  poznaje) često može vašu firmu prebaciti na višu razinu.Imajući sjajne interpersonalne komunikacijske vještine pomoći će vam da izgradite odnos s klijentima i vršnjacima. Postat ćete pouzdan resurs u vašoj industriji, a veza će vas vjerojatno uputiti na novo poslovanje. Naposljetku, jaka mreža može vam pomoći da zaradite više, steknete više pratitelja i povećate svoj posao.

4. Predanost
Uz toliko stvari odjednom, može biti teško ostati usredotočen i dovršiti zadatke koji su doista važni. Treba li čitati taj blog koji je iskakao na vašem feedu ili biste trebali kontaktirati s onim potencijalnim klijentom koji vam je poslao poruke prije dva dana? Određivanje prioriteta pomoći će vam da učinite ono što trebate učiniti i zaustaviti odugovlačenje u njegovim stvarima.Srećom, postoji mnogo alata i resursa koji vam mogu dodijeliti pomoć u tome.Prvo, dobar staromodni planer može vam pomoći održati svoje zadatke u nizu i dodijeliti im prioritet. Također biste trebali razmotriti zapošljavanje virtualnog pomoćnika koji će moći upravljati sitnijim zadacima koji vas ometaju. Ako naučite kako odrediti prioritete u svom poslu, stvari će se odvijati nesmetano i učinkovito.

5. Upravljanje vremenom
O da, upravljanje vremenom – nešto u čemu vjerovatno svi želimo da smo malo bolji. Slično prioritizaciji, odlično upravljanje vremenom osigurava vam da ostanete u toku s nečim važnim. Bez toga, važne stvari mogu zaobići, ometajući vaš poslovni uspjeh.Ako se borite s upravljanjem vremenom, toplo predlažemo da uložite neke korisne alate. Ovi će vam resursi pomoći da ostanete usredotočeni na ono što se zaista računa i da sve obavite pravodobno. Također će vam pomoći da postanete produktivniji u vremenu koje imate, a omogućiti će vam se i druge mogućnosti.

6. Pouzdanost
Budući da ste pouzdani, to će vas odvest u svijet poslovanja. Slijedeći obaveze, donošenje vrijednosti svojim klijentima i pojavljivanje kada je to potrebno, pomoći će vam da izgradite vašu reputaciju pouzdanog radnika.Biti pouzdan ne znači samo pojavljivanje na sastancima itd., Već kupcima donijeti rezultate za koje plaćaju. S vremenom će ovaj izvještaj pomoći da zaradite više klijenata i reputaciju pouzdanog.

7. Autentičnost
Najistaknutiji brendovi su oni koji ostaju vjerni svojoj poruci i dosljedno daju vrijednost svojim kupcima. Kada se pojave problemi, oni su transparentni i s njima se postupa s milošću. Kada uspiju, daju kredit tamo gdje treba.Vaši će ciljni kupci (i ljudi u vašoj zajednici) prilično dobro pročitati jeste li autentični ili ne. U konačnici je potrebno izgraditi poslovni odnos. Ako ste iskreni i autentični na početku, privući ćete mnogo više kupaca.

Biznis

Bivši zaposlenici iznose šokantne tvrdnje o radu u restoranima “Salt Bae-a”

Jedan od bivših zaposlenika tvrdi da je Salt Bae tokom posebno mirne smjene za vrijeme ručka u njegovom londonskom restoranu radnicima naredio da glume mušterije i čekaju u redu kako bi izgledalo da je restoran pun.

Bivši zaposlenici, koji žele ostati anonimni, opisali su ga kao sitničavog tiranina opsjednutog bogatstvom te tvrde da su se morali boriti s krađom plata, diskriminacijom, zlostavljanjem na radnom mjestu i “kulturom straha zasićenom testosteronom”.

Bivši barmen u njegovom londonskom restoranu rekao je da je mjesto možda izgledalo “zlatno izvana”, ali da je u stvarnosti bilo “katastrofa iznutra”.

“Kad bi ušao u restoran, bilo je kao da su stigli prokleti Backstreet Boysi. Svi su vrištali”, ispričao je bivši voditelj koji je blisko sarađivao s Baeom u njegovim restoranima u New Yorku i Miamiju i sada je s ostalima spreman otkriti njegovu pravu narav.

Igre gladi

Bivši zaposlenici izjavili su da je Bae imao favorite i da je znao nepredvidivo otpustiti ljude, a bivši londonski barmen rekao je da je atmosfera bila kao u Igrama gladi jer radnicu nisu znali hoće li biti otpušteni prije nego što mu završi smjena.

“Vraški jeftini restorani”

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Nusr_et#Saltbae (@nusr_et)

Bivši radnik iz Dubaija također je naveo da bi kuhar zaspao na stolu ako bi bio umoran, a radnici nisu znali smiju li ići kući dok se on ne probudi.

Radnici su također rekli da su uprkos blještavom eksterijeru restorani zapravo bili “vraški jeftini”, počevši od pribora za jelo pa sve do uniformi, a bilo je i tvrdnji da se vino preostalo od boca naručivanih po stolovima preprodavalo u čašama.

Javila se njegova advokatica

“Tvrdnje zapravo nisu ništa više od ponavljanja starih tužbi u kojima su potraživanja bila osporena i davno namirena. Nažalost, restorani visokog profila i popularni kuhari često su mete nepristojnih i neutemeljenih tvrdnji”, izjavila je Christy Reuter, advokatica koja ga zastupa.

“Nusret zapošljava više od hiljadu zaposlenika širom svijeta. Šteta je da nekoliko starih tužbi i neke nimalo laskave primjedbe zasjene ogroman trud koji se ulaže u održavanje globalne radne snage u restoranima”, dodala je naglasivši doprinos kuhara Nusreta u stvaranju pokretne kuhinje za više od 6000 toplih obroka za žrtve tragičnih potresa. (Index.hr)

Nastavite čitati

Biznis

Google-ova zarada u fokusu: Izvještaj otkriva astronomsku sumu koju zarađuju direktori

Isplivao finansijski izvještaj Google-a gdje se vidi kolike su zarade direktora.

Izvršni direktor Google-a Sundar Pichai dobio je 226 miliona dolara(403 miliona KM) ukupne kompenzacije u 2022. godini, od čega je većina došla kroz nagrade za akcije, prema izveštaju o hartijama od vrijednosti koji je kompanija podnjela u petak.

On je prošle godine dobio 218 miliona dolara kapitala kroz trogodišnji grant za akcije. Njegova godišnja plata bila je 2 miliona dolara (3,5 miliona KM) od 2020. do 2022. godine, navodi se u podnesku. Kompenzacioni paket izvršnog direktora također je uključivao skoro 6 miliona dolara za ličnu bezbijednost 2022. Ostali direktori zaradili su oko 22 miliona dolara (39 miliona KM)

Drugi izvršni direktori Alfabeta i Google-a zaradili su oko 22 miliona do 35 miliona dolara (62 milona KM) godišnjih nagrada za akcije, navodi se u podnesku. Izveštaj dolazi u trenutku kada Alfabet pokreće mjere za restrukturiranje troškova, uključujući otpuštanja u januaru koja su eliminisala 12.000 radnika, ili 6% svoje radne snage. Google-ova šefica finansija Ruth Porath najavila je ranije u aprilu da će kompanija smanjiti upotrebu laptopova i usluga za zaposlene kako bi dodatno smanjila troškove. (Mondo.rs)

Nastavite čitati

Biznis

Prodata najskuplja registarska tablica na svijetu za 26 miliona KM

Prema Emirates Auctions saznajemo da je prodata do sada najskuplja registarska tablica na svijetu. 

Registarska tablica, broj 7 na kojoj piše i slovo P prodata je za 55 miliona dirhama (26 miliona KM), piše Week.ba

Aukcija je održana prošle sedmice u Dubaiju, a ova kompanija je do neki dan držala rekord za najskuplju prodatu tablicu. Naime, 2008. godine aukcijska kuća je prodala jednu registarsku tablicu za 52 miliona dirhama što je negdje oko 25 miliona KM i time ušla u Guinnessovu knjigu rekorda.

Aukciju su održali u svrhu humanitarne akcije koju je osnovao Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum, kako bi osigurali hranu za zajednice koje se bore sa nedostatkom hrane širom svijeta.

Nastavite čitati

Top pet