Bez obzira na to da li upravo započinjete ili još uvijek radite na tome, postati djevojka šefica je uzbudljiva i luda vožnja. Sa svakim padom i uspjehom naučite se kretati u poslovnom svijetu i prevladavati nove izazove.
Napisani su mnogi vodiči o tome kako uspjeti u poslu, ali malo ih zapravo razmišlja o tome kakve su taktičke i osobne vještine potrebne kako bi se započelo uspješno poslovanje. A uz to dolazi i potreba da se daju određeni zadaci kako bi se vaše poslovanje razvijalo na održiv način. Evo 7 vještina koje trebate posjedovati – kako biste postigli poslovni uspjeh!
1. Ambicija
Okej, to je više odlika, nego životna vještina. Ali postoji dobar razlog što je broj jedan na ovom popisu – jednostavno ne možete ući u divlji svijet poduzetništva bez ambicija i odlučnosti.Vjerovatno su vas upravo ambicije dovele do poduzetništva. Ako je to slučaj, već krećete u dobar početak! Ono što je najvažnije jeste da imate odlučnost da vozite kroz brojne uspone i padove u poduzetničkom procesu.Uz to, ambicija će vas držati na tom uzlaznom putu – istražiti mogućnosti, proširiti se na nova tržišta i doći do svježih ideja. Sve to osigurat će da će vaše poslovanje s vremenom i dalje rasti.
2. Primjenjivo znanje
Za neke industrije postoji mala prepreka pri ulasku, a za mnoge druge je potrebno vrlo malo profesionalnog iskustva.U skladu s tim, potrebna su neka primjenjiva znanja kako bi se prešlo iz „ideje ideje“ u potpuno razvijeno poduzeće. Morat ćete znati koji je vaš proizvod / usluga, kome ga prodajete i kako ga prodati. Morat ćete naučiti upravljati logističkim aspektima poslovanja, kao što su računovodstvo, upravljanje projektima i još mnogo toga.
Ako se osjećate mistificiranim zbog svega što ste tek naučili, ne brinite! Možete pronaći nevjerojatne resurse u lokalnoj zajednici, internetu, društvenim mrežama… Postoji bezbroj kurseva koji pokrivaju osnove poslovanja – od pisanja poslovnog plana, do izrade web stranice. Ne bojte se obratiti se za pomoć!
3. Interpersonalna komunikacija i povezivanje
Najuspješniji poduzetnici imaju uspješnu zajednicu pratitelja, čvrste veze i aktivni angažman na društvenim medijima. Ko vas poznaje (i ko vas ne poznaje) često može vašu firmu prebaciti na višu razinu.Imajući sjajne interpersonalne komunikacijske vještine pomoći će vam da izgradite odnos s klijentima i vršnjacima. Postat ćete pouzdan resurs u vašoj industriji, a veza će vas vjerojatno uputiti na novo poslovanje. Naposljetku, jaka mreža može vam pomoći da zaradite više, steknete više pratitelja i povećate svoj posao.
4. Predanost
Uz toliko stvari odjednom, može biti teško ostati usredotočen i dovršiti zadatke koji su doista važni. Treba li čitati taj blog koji je iskakao na vašem feedu ili biste trebali kontaktirati s onim potencijalnim klijentom koji vam je poslao poruke prije dva dana? Određivanje prioriteta pomoći će vam da učinite ono što trebate učiniti i zaustaviti odugovlačenje u njegovim stvarima.Srećom, postoji mnogo alata i resursa koji vam mogu dodijeliti pomoć u tome.Prvo, dobar staromodni planer može vam pomoći održati svoje zadatke u nizu i dodijeliti im prioritet. Također biste trebali razmotriti zapošljavanje virtualnog pomoćnika koji će moći upravljati sitnijim zadacima koji vas ometaju. Ako naučite kako odrediti prioritete u svom poslu, stvari će se odvijati nesmetano i učinkovito.
5. Upravljanje vremenom
O da, upravljanje vremenom – nešto u čemu vjerovatno svi želimo da smo malo bolji. Slično prioritizaciji, odlično upravljanje vremenom osigurava vam da ostanete u toku s nečim važnim. Bez toga, važne stvari mogu zaobići, ometajući vaš poslovni uspjeh.Ako se borite s upravljanjem vremenom, toplo predlažemo da uložite neke korisne alate. Ovi će vam resursi pomoći da ostanete usredotočeni na ono što se zaista računa i da sve obavite pravodobno. Također će vam pomoći da postanete produktivniji u vremenu koje imate, a omogućiti će vam se i druge mogućnosti.
6. Pouzdanost
Budući da ste pouzdani, to će vas odvest u svijet poslovanja. Slijedeći obaveze, donošenje vrijednosti svojim klijentima i pojavljivanje kada je to potrebno, pomoći će vam da izgradite vašu reputaciju pouzdanog radnika.Biti pouzdan ne znači samo pojavljivanje na sastancima itd., Već kupcima donijeti rezultate za koje plaćaju. S vremenom će ovaj izvještaj pomoći da zaradite više klijenata i reputaciju pouzdanog.
7. Autentičnost
Najistaknutiji brendovi su oni koji ostaju vjerni svojoj poruci i dosljedno daju vrijednost svojim kupcima. Kada se pojave problemi, oni su transparentni i s njima se postupa s milošću. Kada uspiju, daju kredit tamo gdje treba.Vaši će ciljni kupci (i ljudi u vašoj zajednici) prilično dobro pročitati jeste li autentični ili ne. U konačnici je potrebno izgraditi poslovni odnos. Ako ste iskreni i autentični na početku, privući ćete mnogo više kupaca.