Posjetite

Biznis

Radi li vaš šef ovih pet stvari, vrijeme je da pobjegnete glavom bez obzira!

Postoje osobe koje jednostavno nisu sposobne da budu dobri šefovi.

Nije nikakva tajna da mnogi šefovi danas nisu spremni za obavljanje te uloge. Upravljanje ljudima zahtjeva mnogo više nego što bi mnogi mogli pomisliti, a tu je prije svega socijalna inteligencija i osjećaj za potrebe podređenih. Postoje osobe koje jednostavno nisu sposobne da budu dobri šefovi, a prema pisanju Inc-a, možete ih prepoznati u ovih 5 karakteristika:

1. Narcističke tendencije

2. Ne odaje priznanje ljudima za dobar rad

3. Ljude tretira kao brojke

4. Mora imati sve pod kontrolom

5. Ne dijeli informacije

Nastavite čitati
Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Biznis

Sedam životnih vještina koje su vam potrebne da biste bili uspješna djevojka

Bez obzira na to da li upravo započinjete ili još uvijek radite na tome, postati djevojka šefica je uzbudljiva i luda vožnja. Sa svakim padom i uspjehom naučite se kretati u poslovnom svijetu i prevladavati nove izazove.

Napisani su mnogi vodiči o tome kako uspjeti u poslu, ali malo ih zapravo razmišlja o tome kakve su taktičke i osobne vještine potrebne kako bi se započelo uspješno poslovanje. A uz to dolazi i potreba da se daju određeni zadaci kako bi se vaše poslovanje razvijalo na održiv način. Evo 7 vještina koje trebate posjedovati – kako biste postigli poslovni uspjeh!

1. Ambicija
Okej, to je više odlika, nego životna vještina. Ali postoji dobar razlog što je broj jedan na ovom popisu – jednostavno ne možete ući u divlji svijet poduzetništva bez ambicija i odlučnosti.Vjerovatno su vas upravo ambicije dovele do poduzetništva. Ako je to slučaj, već krećete u dobar početak! Ono što je najvažnije jeste da imate odlučnost da vozite kroz brojne uspone i padove u poduzetničkom procesu.Uz to, ambicija će vas držati na tom uzlaznom putu – istražiti mogućnosti, proširiti se na nova tržišta i doći do svježih ideja. Sve to osigurat će da će vaše poslovanje s vremenom i dalje rasti.

2. Primjenjivo znanje
Za neke industrije postoji mala prepreka pri ulasku, a za mnoge druge je potrebno vrlo malo profesionalnog iskustva.U skladu s tim, potrebna su neka primjenjiva znanja kako bi se prešlo iz „ideje ideje“ u potpuno razvijeno poduzeće. Morat ćete znati koji je vaš proizvod / usluga, kome ga prodajete i kako ga prodati. Morat ćete naučiti upravljati logističkim aspektima poslovanja, kao što su računovodstvo, upravljanje projektima i još mnogo toga.

Ako se osjećate mistificiranim zbog svega što ste tek naučili, ne brinite! Možete pronaći nevjerojatne resurse u lokalnoj zajednici, internetu, društvenim mrežama… Postoji bezbroj kurseva koji pokrivaju osnove poslovanja – od pisanja poslovnog plana, do izrade web stranice. Ne bojte se obratiti se za pomoć!

3. Interpersonalna komunikacija i povezivanje
Najuspješniji poduzetnici imaju uspješnu zajednicu pratitelja, čvrste veze i aktivni angažman na društvenim medijima. Ko vas poznaje (i ko vas ne  poznaje) često može vašu firmu prebaciti na višu razinu.Imajući sjajne interpersonalne komunikacijske vještine pomoći će vam da izgradite odnos s klijentima i vršnjacima. Postat ćete pouzdan resurs u vašoj industriji, a veza će vas vjerojatno uputiti na novo poslovanje. Naposljetku, jaka mreža može vam pomoći da zaradite više, steknete više pratitelja i povećate svoj posao.

4. Predanost
Uz toliko stvari odjednom, može biti teško ostati usredotočen i dovršiti zadatke koji su doista važni. Treba li čitati taj blog koji je iskakao na vašem feedu ili biste trebali kontaktirati s onim potencijalnim klijentom koji vam je poslao poruke prije dva dana? Određivanje prioriteta pomoći će vam da učinite ono što trebate učiniti i zaustaviti odugovlačenje u njegovim stvarima.Srećom, postoji mnogo alata i resursa koji vam mogu dodijeliti pomoć u tome.Prvo, dobar staromodni planer može vam pomoći održati svoje zadatke u nizu i dodijeliti im prioritet. Također biste trebali razmotriti zapošljavanje virtualnog pomoćnika koji će moći upravljati sitnijim zadacima koji vas ometaju. Ako naučite kako odrediti prioritete u svom poslu, stvari će se odvijati nesmetano i učinkovito.

5. Upravljanje vremenom
O da, upravljanje vremenom – nešto u čemu vjerovatno svi želimo da smo malo bolji. Slično prioritizaciji, odlično upravljanje vremenom osigurava vam da ostanete u toku s nečim važnim. Bez toga, važne stvari mogu zaobići, ometajući vaš poslovni uspjeh.Ako se borite s upravljanjem vremenom, toplo predlažemo da uložite neke korisne alate. Ovi će vam resursi pomoći da ostanete usredotočeni na ono što se zaista računa i da sve obavite pravodobno. Također će vam pomoći da postanete produktivniji u vremenu koje imate, a omogućiti će vam se i druge mogućnosti.

6. Pouzdanost
Budući da ste pouzdani, to će vas odvest u svijet poslovanja. Slijedeći obaveze, donošenje vrijednosti svojim klijentima i pojavljivanje kada je to potrebno, pomoći će vam da izgradite vašu reputaciju pouzdanog radnika.Biti pouzdan ne znači samo pojavljivanje na sastancima itd., Već kupcima donijeti rezultate za koje plaćaju. S vremenom će ovaj izvještaj pomoći da zaradite više klijenata i reputaciju pouzdanog.

7. Autentičnost
Najistaknutiji brendovi su oni koji ostaju vjerni svojoj poruci i dosljedno daju vrijednost svojim kupcima. Kada se pojave problemi, oni su transparentni i s njima se postupa s milošću. Kada uspiju, daju kredit tamo gdje treba.Vaši će ciljni kupci (i ljudi u vašoj zajednici) prilično dobro pročitati jeste li autentični ili ne. U konačnici je potrebno izgraditi poslovni odnos. Ako ste iskreni i autentični na početku, privući ćete mnogo više kupaca.

Nastavite čitati

Biznis

10 važnih stvari koje moraš napraviti prije razgovora za posao

Dobra i temeljita priprema ključna je za svaki razgovor za posao!

Postoji puno toga što možeš poduzeti prije (i nakon) intervjua kako bi ostavila dobar dojam. Malo vremena i koncentracije za pripremu intervjua unaprijed može ti pomoći u dobivanju željenog posla.

Neke od tih priprema uključuju istraživanje posla i firme u koju idete na razgovor, kako vježbati pitanja i odgovore za intervju, kako se obući i šta napraviti nakon intervjua…

U nastavku slijedi niz koraka koje bi trebala poduzeti kako bi maksimalno povećala svoje šanse za uspjeh!

1. Najprije saznaj nešto o firmi i čime se bave. Pitat će te “Jeste li čuli za nas?”, pa će biti bolje da zaista možeš pozitivno odgovoriti na to pitanje. Možeš upotrijebiti internet da saznaš nešto o njima. Ispast ćeš  neozbiljna i nepripremljena ako ne saznaš ništa o svojim budućim poslodavcima. Detaljno prouči opis svog posla kako bi ga zaista dobro razumjela. Također je vrijedno istražiti vijesti ili aktivnosti koje se odnose na određeni posao ili tu cijelu branšu, jer to pokazuje zanimanje.

2. Obavezno se prisjeti što si točno sve radila na svojim zadnjim poslovima. Bit će loše ako te pitaju na kojem si projektu i šta si točno posljednje radila (i zašto si to odradila kako jesi), a ti se ne sjećaš o čemu je bio projekat niti kako se zvao.

3. Pripremi svoja pitanja za njih. Kada te osoba koja nudi posao upita imaš li ti kakva pitanja (a hoće) pokaži da si se pripremila i da imaš pitanja.  To pokazuje da si spremna, entuzijastična i predana poslu. Pokušaj smisliti manje očita, ali zanimljiva pitanja kojima ćeš se izdvojiti od drugih kandidata.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Herd HR (@herd.hr) on

4. Podsjeti se vještina koje znaš, a oni ih trebaju. Postoji mogućnost da će ti postavljati pitanja ili te čak testirati. Ponekad se teško sjetiti nečega što si radila prije dvije godine, ali morat ćeš se potruditi. Zagrij stolicu ako se nadaš dobiti taj posao.

5. Obuci se lijepo, ali ipak ne preupadljivo. Odijelo je u redu, ali skupocijeni sat i puno nakita – baš i nije. Ne treba ni spominjati da neće dobro izgledati ako obučeš majcu sa dubokim dekolteom u kojem vam ispadaju grudi. Umjerena budi i s parfemom. Treba li govoriti da ne bi smjela večer prije izaći i napiti se ili otići u restoran sa hranom koja bi na bilo koji način mogla utjecati na tvoju pojavu? Bez češnjaka!

6. Nemoj čekati kod kuće da kreneš u zadnji čas na intervju. Nikako ne smiješ zakasniti. Prvo pravilo u mnogim firmama je točnost. U ovom slučaju ti prodaješ sebe, svoje usluge i svoje sposobnosti – pa i točnost mora biti jedna od njih. S druge strane, nemoj se pojaviti ni prerano jer ćete izgledati previše zainteresirani.

7. Ako imaš agenciju koja te šalje na razgovor pokušaj saznati jesu li slali još koga i ako jesu neka pokušaju saznati kakav je bio intervju i kakvi su ispitivači. Tvoji agenti će ti pomoći iako su poslali još nekoga na razgovor. Oni su vjerojatno već razgovarali za poslodavcem i mogu ti dati svoje mišljenje o njima.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Logic Detector™ (@logicdetector) on

8. Ako poznaješ nekog ko radi u toj firmi, kontaktiraj tu osobu da saznaš nešto više o firmi i ljudima koji će te intervjuirati. Ako ne znaš nikog tamo, raspitaj se kod svojih poznanika da saznaš nešto više o firmi.

9. Nemojte planirati nikakve velike obaveze na dan prije i sam dan razgovora kako bi mogla biti  potpuno usredotočena na njega. Naravno, živci će ti početi raditi, ali pokušaj ostati mirna i samopouzdana. Duboko udahni i prakticiraj pozitivne, afirmacijske misli u svom umu.
Uvjeri se da si ti najbolja osoba za taj posao i da će biti sretni ako te dobiju. Tvoje će samopouzdanje izbiti na površinu. Ovo ćeš postići pripremama za razgvor. Nema ničeg iritantnijeg od propalog razgovora zbog činjenice da nisi dala dobar odgovor na nešto što si trebala znati – osobito ako si duže vrijeme bez posla.

10. Prvi dojam puno govori. Tako da čim se upoznaš s osobama s kojima ćeš razgovarati oko svog budućeg posla pobrini se da izgledaš  i djeluješ pristojno, profesionalno i uljudno. Uspravi se, nasmiješi se, uspostavi kontakt očima i čvrsto se rukuj. Pozdravi ih i predstavi se, i kaži kako ti je zadovoljstvo upoznati ih i zahvali im što su odvojili vrijeme da te vide i popričaju s tobom. Pozornost na pojedinosti može znatno pridonijeti osiguravanju tvog posla iz snova! (zena.ba)

Nastavite čitati

Biznis

Kako postati uspješan direktor: Čelnici kompanija imaju tri iste osobine

Yeni Li, direktorica kompanije iz Silicijumske doline proučila je karakterne osobine najuspešnijih biznismena na svijetu. Nakon analize, za portal CNBC izdvojila je tri koje smatra neophodnim.

Vizija

Svaki uspješan osnivač start-up prije svega mora biti vizionar. No, san o ‘mijenjanju svijeta’ sam po sebi nije dovoljan, tvrdi Li, zato što uspješni preduzetnici moraju znati da razdvoje realne snove od onih nerealnih.

Kao osnivač kompanije, osim što svoju viziju morate da realizujete u najkraćem mogućem roku kako biste smanjili nepotrebne troškove, vaša vizija ujedno mora biti i dovoljno održiva da vam osigura poslovanje narednih godina – objašnjava Li, dodavši da svaki uspješan preduzetnik svoje dugoročne ideje mora da zna da pretoči u konkretne svakodnevne zadatke.

“Sposobnost da se tako jasno kristalizuje vizija u jasne zadatke svim zaposlenima; od uprave do terenskih radnika je ključ uspjeha svake kompanije”, naglašava Li.

Otpornost

Svaka firma će se, prije ili kasnije, susresti s poteškoćama u poslovanju. U tim trenucima je ključno da čelna osoba ne gubi nadu i da nastavi da donosi odluke ‘hladne glave’.

“Otpornost je ključna osobina. Nastaviti poslovanje i kada djeluje kao da je sve protiv vas, jako je bitno, zato što se svaka kompanija susreće s lošim vijestima, kritikama, gubicima i lošim odlukama”, tvrdi Li.

Prilagodljivost

Svaki osnivač start-upa gotovo se svaki dan susreće s promjenama, u skladu s kojima mora napraviti određene korekcije. I sama Li je tokom svoje bogate karijere mnogo puta promijenila profesiju, a u toj se tranziciji morala prilagoditi zahtjevima svog novog radnog mjesta.

“Smatram da je upravo mogućnost prilagođavanja svakoj situaciji najvažnija karakterna osobina. Pod time smatram osobu koja može u kratkom roku da prepozna problem, ne napravi paniku, nego sagleda situaciju iz svih uglova i brzo donese spasonosno rešenje”, zaključila je Li.

 

Nastavite čitati

Top pet