Posjetite

Aktuelno

Za samo 30 KM (15 EURA) možete stipendirati godišnju školarinu za jedno dijete u Burkini Faso

Projekat stipendiranja djece u Burkini Faso, jednoj od najsiromašnijih afričkih zemalja pokrenut je 2014. godine zahvaljujući želji i ideji uposlenika MFS-EMMAUS-a te mreži partnerskih organizacija BBF (Bosna- Burkina Faso – Francuska).

Burkina Faso ima oko 14 miliona stanovnika, većinski islamske vjeroispovijesti. To je jedna od najsiromašnijih država na svijetu. Stanovnici ove afričke države žive u nemogućim uvijetima, bez struje, vode i ostalih stavari koje su potrebne za normalan život. Jedan od najvećih problema ove države predstavlja nepismenost, prvenstveno zbog nepostojanja uslova da djeca pohađaju školu.

Tako je pokrenuta humanitarna akcija  pod nazivom „Testiraj svoju humanost – pomozi mi da i ja završim školu“ kojoj je glavni cilj da djeci iz Burkine Faso osigura dio stipendija, kako bi mogli uspješno završiti osnovno obrazovanje.

Stipendija za jedno dijete iznosi samo 30 konvertibilnih maraka (15 eura) za jednu školsku godinu.

Od 2014. do 2018. godine MFS-EMMAUS je zahvaljujući građanima i donatorima prikupio stipendije za ukupno 4 667 djece, a uz to distribuirana su i tri brodska kontejnera materijalne pomoći koja su se sastojala od školskog pribora, prehrambenih i higijenskih paketa, odjeće, obuće, poljoprivrednog alata, građevinskog materijala za opremanje škola i sl.

Odlazak u školu, druženje sa vršnjacima, igra i radost su prava  i potrebe djece širom svijeta. Pa ipak, podaci govore da više od 38 miliona djece u Africi još uvijek ne ide u školu.

Najveći donatori stipendija proteklih pet godina bili su mnogi građani i dijaspora Bosne i Hercegovine, zatim javi i privatni sektor naše zemlje, te nekoliko medžlisa Islamske zajednice u BiH.

Ova djeca su pravi mali heroji jer su se odlučili ići u školu iako u njihovoj zemlji teroristicke grupe pale škole i ubijaju djecu i nastavnike kako bi lakše vladali siromašnim i nepismenim narodom i borili se protiv vlasti.

Poruka jednog đaka:

“Hvala ti dobri čovječe, ti koji nikada nisi upoznao mene, ti koji nisi vidio da moja porodica živi u maloj kućici na kraju sela i koji ne zna da tamo neko dijete svaku noć ide u krevet da spava gladno. Hvala ti što si poslao novac za moje školovanje i evo molim se Bogu za tebe iako te neću upoznati. Obećavam da ću slijediti tvoju praksu. Kada narastem kao ti, bićeš mi uzor pa ću i ja školovati nekoga. Koliko god daleko bio, znaj da tvoja dobrota putuje i nema granica pa si nekoga ucinio sretnim. Hvala ti. ” Kassoum CE1, Guesna, Burkina Faso

Sve informacije oko projekta  možete dobiti  OVDJE. Informacije o načinu uplate možete pogledati OVDJE.

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Aktuelno

McDonald’s predstavio jedinstveni McBaguette inspirisan serijom ‘Emily in Paris’!

Ako još uvijek niste pogledali hit seriju “Emily in Paris” koja je i dalje jedna od najgledanijih serija na Netflixu, ne znamo što čekate!

Jer, bez obzira na to uživate li u ‘girly’ serijama ili ih izbjegavate u širokom luku, sigurni smo kako ćete vrlo brzo otkriti kako zaista postoji nešto nevjerojatno šarmantno u tome koliko je serija krajnje nerealistična, te da je upravo to ono što je čini toliko popularnom i zabavnom.

A o spomenutoj popularnosti ove hit serije dovoljno govori sve veća ponuda različitih proizvoda i usluga koji su se na tržište plasirali upravo pod imenom “Emily in Paris”, a mahom se radi o već viđenim stvarčicama koje smo gledali u nekim od epizoda. Tako se tokom serije, između Emilynih upitnih modnih izbora i još upitnijih romantičnih izbora, upoznajemo i s McDonald's McBaguetteom!

I ne, nije riječ o izmišljenom specijalitetu iz serije, već o pravom McDonald’s burgeru koji uključuje i pomfrit, dva macaronsa te piće srednje veličine. Sam Netflix je također potvrdio kako je McDonald’s u svoju ponudu uvrstio ovaj novitet, a ono što bi vam se moglo manje svidjeti jest činjenica da je zasad dostupan isključivo u Francuskoj.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mcdonalds_limoges (@mcdolimoges)

Sam McBaguette je zapravo burger u francuskom stilu, obogaćen s čak dvije pljeskavice, dvije kriške ementalera, zelenom salatom i francuskim senfom, a s obzirom na rastuću popularnost serije, nadamo se kako će McDonald’s prepoznati interes javnosti širom  Evrope.

 

Nastavite čitati

Aktuelno

Danas svi pričaju o ovom kružnom toku: Neće nama niko govoriti gdje ćemo mi voziti

Teslić je u centru grada dobio kružni tok, a video koji je viralan je pokazao da se vozači ne snalaze baš najbolje.

Samo što je otvoren, društvene mreže su već pune komentara i molitvi.

„Gledam i ne vjerujem“.

“Zvala sam jutros da pitam da li je neko prošao“.

„Otvoren kružni tok u Tesliću!!! Nadam se samo da neće biti smrtnih slučajeva u prva 24 sata!“.

„Pa neće nama niko govoriti gdje ćemo mi voziti“.

Ono što je privuklo posebnu pažnju je ponašanje vozača koji se i nisu najbolje snašli.

Nastavite čitati

Aktuelno

Gibonni objavio spot za pjesmu “Pijesak nošen vjetrom”

“Pijesak nošen vjetrom” četvrti je singl sa prošle godine objavljenog Gibonnijevog albuma “U po ure”, koji je istovremeno dobio i sjajan prateći spot u režiji Matka Petrića.

“Pijesak nošen vjetrom” otvara moćna gitara Vlatka Stefanovskog, stalnog saradnika na Gibonnijevim albumima od kraja devedesetih. U kombinaciji sa svjetski glasovitom ritam sekcijom koju smo upoznali još na “Mirakulu”, a koju čine basist Pino Paladino i bubnjar Manu Katche, “Pijesak nošen vjetrom” je prava tour de force / demonstracija moći vrhunske ekipa muzičara, rasna rock pjesma i jedan od budućih koncertnih favorita.

Uz violinu sjajnog Marka Ramljaka i dojmljivi zvuk masinqua, iza kojeg ponovo stoji Haddis Alemayehu Haddinqo, opet smo u čas na world music terenu koji se opet pretapa u dinamičnu “pjesmu divlju”, pravu rock himnu, za koju nema sumnje da će vam se na prvu uvući pod kožu.

O samom video spotu njegov reditelj Matko Petrić kaže: “Spotovi za Gibonnija su za mene uvijek poseban izazov. Mislim da je ovo naš deseti spot. Jako mi je drago ustvrditi, kad se malo osvrnem iza sebe, da su ti spotovi prilično drugačiji jedan od drugog. Kod njega nema polovičnih rješenja i uvijek nastoji izvući maksimum iz saradnika. To i mene motivira. Tako je i ovaj spot raskošan primjer raznolikih situacija, likova, pejzaža, crtanih animacija, video animacija, a sve u cilju da se pogodi hemija pjesme, što je meni kao muzičaru najvažnije.”(klix.ba)

Nastavite čitati

Top pet