Posjetite

Aktuelno

Edina Selesković: “Nismo htjeli da propustimo održavanje Festivala ove godine jer mislimo da nam svima treba”

III. Međunarodni Festival savremene žene održati će se ove godine od 08. do 11. Oktobra u Tuzli.

Blizu 80 govornica, moderatora i moderatorica, umjetnica iz čitavog svijeta učiniti će i ovaj Festival događajem za pamćenje. III. Festival imati će dijelom drugačiju formu ali će se fizički dogoditi u Tuzli uz poštivanje epidemiološko-zaštitnih mjera i preporuka. Festival savremene žene povezuje i podržava sve uspješne priče Bosne i Hercegovine, regije i svijeta ali i ciljano motiviše mlade žene.

Do sada je ugostio više od 500 govornica koje su podijelile svoja iskustva i inspirisale mnoge mlade ljude. Ukoliko se pitate ko je to savremena žena današnjice ovo je odgovor. Ambiciozna, kreativna, hrabra, pokretač pozitivnih promjena. Ona preuzima odgovornost i umrežava se. Festival je kreiran kao platforma otvorenog dijaloga čiji alati su odlučni i inspirativni govori najuspješnijih dama regije ali i svijeta. Kroz teme života od politike i ekonomije preko kulture, medija, biznisa do svijeta društvenih mreža, slavimo uspjeh i motivišemo.

Direktorica Festivala savremene žene, Edina Selesković objasnila je zašto je važno da se ovogodišnji Festival održi: „Misija Festivala savremene žene koja predstavlja vodilju u svemu što radimo a posebno u danima Festivala se nije promijenila. Štaviše, mislim da je postala bitnija u vremenu u kojem živimo. Nismo htjeli da propustimo održavanje Festivala ove godine jer mislimo da nam svima Festival treba. Trebamo čuti pozitivne priče, vidjeti pozitivne primjere i trebamo dokazati da se i pored pandemije život nastavlja. Mi ćemo u toku Festivala poštovati sve preporuke i sve mjere koje su određene u tom momentu na našem teritoriju. Mi smo odlučili da online verzija jednostavno ne ispunjava našu želju i cilj Festivala već je potrebno da naše govornice i učesnice na neki način osjete pozitivnu energiju po kojoj je Festival poznat.“ Selesković dodaje i po čemu će to ovogodišnji Festival biti drugačiji: “Mi smo odlučili da probamo nešto drugačije, da napravimo nešto što zaista i pored svih mjera i svih ograničenja predstavlja jednu interesantnu priču. Radi se o hibridnom obliku Festivala. Mi ćemo imati govornice iz desetak zemalja ove godine. Niti od jedne govornice nismo tražili da putuje i prelazi granicu. Govornice koje su van Bosne i Hercegovine sa nama će biti online dok će one koje su unutar granica Bosne i Hercegovine doći u Tuzlu i biti fizički sa nama. Međutim, online i offline predstavljanje ćemo kombinovati zajedno tako da će naše govornice koje se uključuju online biti prezentovane pred publikom u dvorani uz poštovanje svih mjera. Ograničili smo druženja, after party okupljanja, smanjili smo broj dešavanja van konferencijskog dijela Festivala ali ćemo i dalje uspjeti prezentovati i umjetnice i kulturna dešavanja koja smo zamislili samo u prilagođenom obliku.”

Pogledajte dio liste sa  ovogodišnjim govornicama OVDJE   (tuzlanski.ba)

Aktuelno

McDonald’s predstavio jedinstveni McBaguette inspirisan serijom ‘Emily in Paris’!

Ako još uvijek niste pogledali hit seriju “Emily in Paris” koja je i dalje jedna od najgledanijih serija na Netflixu, ne znamo što čekate!

Jer, bez obzira na to uživate li u ‘girly’ serijama ili ih izbjegavate u širokom luku, sigurni smo kako ćete vrlo brzo otkriti kako zaista postoji nešto nevjerojatno šarmantno u tome koliko je serija krajnje nerealistična, te da je upravo to ono što je čini toliko popularnom i zabavnom.

A o spomenutoj popularnosti ove hit serije dovoljno govori sve veća ponuda različitih proizvoda i usluga koji su se na tržište plasirali upravo pod imenom “Emily in Paris”, a mahom se radi o već viđenim stvarčicama koje smo gledali u nekim od epizoda. Tako se tokom serije, između Emilynih upitnih modnih izbora i još upitnijih romantičnih izbora, upoznajemo i s McDonald's McBaguetteom!

I ne, nije riječ o izmišljenom specijalitetu iz serije, već o pravom McDonald’s burgeru koji uključuje i pomfrit, dva macaronsa te piće srednje veličine. Sam Netflix je također potvrdio kako je McDonald’s u svoju ponudu uvrstio ovaj novitet, a ono što bi vam se moglo manje svidjeti jest činjenica da je zasad dostupan isključivo u Francuskoj.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mcdonalds_limoges (@mcdolimoges)

Sam McBaguette je zapravo burger u francuskom stilu, obogaćen s čak dvije pljeskavice, dvije kriške ementalera, zelenom salatom i francuskim senfom, a s obzirom na rastuću popularnost serije, nadamo se kako će McDonald’s prepoznati interes javnosti širom  Evrope.

 

Nastavite čitati

Aktuelno

Danas svi pričaju o ovom kružnom toku: Neće nama niko govoriti gdje ćemo mi voziti

Teslić je u centru grada dobio kružni tok, a video koji je viralan je pokazao da se vozači ne snalaze baš najbolje.

Samo što je otvoren, društvene mreže su već pune komentara i molitvi.

„Gledam i ne vjerujem“.

“Zvala sam jutros da pitam da li je neko prošao“.

„Otvoren kružni tok u Tesliću!!! Nadam se samo da neće biti smrtnih slučajeva u prva 24 sata!“.

„Pa neće nama niko govoriti gdje ćemo mi voziti“.

Ono što je privuklo posebnu pažnju je ponašanje vozača koji se i nisu najbolje snašli.

Nastavite čitati

Aktuelno

Gibonni objavio spot za pjesmu “Pijesak nošen vjetrom”

“Pijesak nošen vjetrom” četvrti je singl sa prošle godine objavljenog Gibonnijevog albuma “U po ure”, koji je istovremeno dobio i sjajan prateći spot u režiji Matka Petrića.

“Pijesak nošen vjetrom” otvara moćna gitara Vlatka Stefanovskog, stalnog saradnika na Gibonnijevim albumima od kraja devedesetih. U kombinaciji sa svjetski glasovitom ritam sekcijom koju smo upoznali još na “Mirakulu”, a koju čine basist Pino Paladino i bubnjar Manu Katche, “Pijesak nošen vjetrom” je prava tour de force / demonstracija moći vrhunske ekipa muzičara, rasna rock pjesma i jedan od budućih koncertnih favorita.

Uz violinu sjajnog Marka Ramljaka i dojmljivi zvuk masinqua, iza kojeg ponovo stoji Haddis Alemayehu Haddinqo, opet smo u čas na world music terenu koji se opet pretapa u dinamičnu “pjesmu divlju”, pravu rock himnu, za koju nema sumnje da će vam se na prvu uvući pod kožu.

O samom video spotu njegov reditelj Matko Petrić kaže: “Spotovi za Gibonnija su za mene uvijek poseban izazov. Mislim da je ovo naš deseti spot. Jako mi je drago ustvrditi, kad se malo osvrnem iza sebe, da su ti spotovi prilično drugačiji jedan od drugog. Kod njega nema polovičnih rješenja i uvijek nastoji izvući maksimum iz saradnika. To i mene motivira. Tako je i ovaj spot raskošan primjer raznolikih situacija, likova, pejzaža, crtanih animacija, video animacija, a sve u cilju da se pogodi hemija pjesme, što je meni kao muzičaru najvažnije.”(klix.ba)

Nastavite čitati

Top pet