Posjetite

Aktuelno

Angelina Jolie neće više biti ambasadorica UNHCR-a

Nakon više od 20 godina predanog i predanog rada s UN-ovom Agencijom za izbjeglice zagovarajući prava i zaštitu prisilno raseljenih ljudi diljem svijeta, Angelina Jolie prelazi s uloge posebne izaslanice UNHCR-a kako bi se uključila u širi skup humanitarnih i pitanja ljudskih prava.

Jedna od najutjecajnijih zagovornica prava izbjeglica, Angelina Jolie nastavit će raditi na izgradnji ravnopravnijeg, pravednijeg i inkluzivnijeg međunarodnog sistema. U vrijeme kada se svijet suočava sa složenim, višestrukim i međusobno povezanim krizama, ona planira surađivati ​​sa širim rasponom aktera na širem skupu humanitarnih pitanja, kao i direktniju saradnju s lokalnim organizacijama. Njezno djelovanje i dalje će uključivati ​​izbjeglice i pitanja prisilnog raseljavanja, piše UNHCR.

UNHCR je radio s Angelinom Jolie od 2001. godine, a 2012. je imenovana posebnom izaslanicom. U ovoj kritičnoj ulozi, upotrijebila je svoj moćni glas za podizanje svijesti i potpore za izbjeglice te za pozivanje na hitnu akciju i rješenja za ljude koji su bili prisiljeni pobjeći. Tijekom protekle 21 godine, gospođa Jolie neumorno je radila, obavljajući više od 60 terenskih misija kako bi svjedočila pričama o patnji, kao i nadi i otpornosti. Nedavno je s UNHCR-om putovala u Jemen i Burkinu Faso kako bi se susrela s raseljenim osobama koje prolaze kroz dvije hitne situacije s najvećim nedostatkom sredstava i prijavama u svijetu, prenosi Week.ba.

“Angelina Jolie je već dugo važan humanitarni partner UNHCR-a. Zahvalni smo za njena desetljeća službe, njenu predanost i razliku koju je učinila za izbjeglice i ljude prisiljene na bijeg. Nakon dugog i uspješnog vremena s UNHCR-om, cijenim njenu želju da promijeni svoj angažman i podržavam njenu odluku. Znam da će joj problem izbjeglištva ostati blizu srca i siguran sam da će istu strast i pažnju posvetiti širem humanitarnom portfelju. Radujem se našem nastavku prijateljstva,” rekao je visoki povjerenik UN-a za izbjeglice Filippo Grandi.

Angelina Jolie je rekla: “Zahvalna sam na privilegiji i prilici koju sam imala raditi s toliko izvrsnih i predanih terenskih službenika UNHCR-a i drugih kolega koji rade na spašavanju života diljem svijeta, te služiti kao posebna izaslanica. Nastavit ću činiti sve što je u mojoj moći i u nadolazećim godinama za potporu izbjeglicama i drugim prognanicima. Nakon 20 godina rada u sistemu UN-a, osjećam da je vrijeme da radim drugačije, direktno se angažirajući s izbjeglicama i lokalnim organizacijama i podupirući njihovo zagovaranje rješenja”.

Priključite se diskusiji

Odgovorite

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Aktuelno

McDonald’s predstavio jedinstveni McBaguette inspirisan serijom ‘Emily in Paris’!

Ako još uvijek niste pogledali hit seriju “Emily in Paris” koja je i dalje jedna od najgledanijih serija na Netflixu, ne znamo što čekate!

Jer, bez obzira na to uživate li u ‘girly’ serijama ili ih izbjegavate u širokom luku, sigurni smo kako ćete vrlo brzo otkriti kako zaista postoji nešto nevjerojatno šarmantno u tome koliko je serija krajnje nerealistična, te da je upravo to ono što je čini toliko popularnom i zabavnom.

A o spomenutoj popularnosti ove hit serije dovoljno govori sve veća ponuda različitih proizvoda i usluga koji su se na tržište plasirali upravo pod imenom “Emily in Paris”, a mahom se radi o već viđenim stvarčicama koje smo gledali u nekim od epizoda. Tako se tokom serije, između Emilynih upitnih modnih izbora i još upitnijih romantičnih izbora, upoznajemo i s McDonald's McBaguetteom!

I ne, nije riječ o izmišljenom specijalitetu iz serije, već o pravom McDonald’s burgeru koji uključuje i pomfrit, dva macaronsa te piće srednje veličine. Sam Netflix je također potvrdio kako je McDonald’s u svoju ponudu uvrstio ovaj novitet, a ono što bi vam se moglo manje svidjeti jest činjenica da je zasad dostupan isključivo u Francuskoj.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mcdonalds_limoges (@mcdolimoges)

Sam McBaguette je zapravo burger u francuskom stilu, obogaćen s čak dvije pljeskavice, dvije kriške ementalera, zelenom salatom i francuskim senfom, a s obzirom na rastuću popularnost serije, nadamo se kako će McDonald’s prepoznati interes javnosti širom  Evrope.

 

Nastavite čitati

Aktuelno

Danas svi pričaju o ovom kružnom toku: Neće nama niko govoriti gdje ćemo mi voziti

Teslić je u centru grada dobio kružni tok, a video koji je viralan je pokazao da se vozači ne snalaze baš najbolje.

Samo što je otvoren, društvene mreže su već pune komentara i molitvi.

„Gledam i ne vjerujem“.

“Zvala sam jutros da pitam da li je neko prošao“.

„Otvoren kružni tok u Tesliću!!! Nadam se samo da neće biti smrtnih slučajeva u prva 24 sata!“.

„Pa neće nama niko govoriti gdje ćemo mi voziti“.

Ono što je privuklo posebnu pažnju je ponašanje vozača koji se i nisu najbolje snašli.

Nastavite čitati

Aktuelno

Gibonni objavio spot za pjesmu “Pijesak nošen vjetrom”

“Pijesak nošen vjetrom” četvrti je singl sa prošle godine objavljenog Gibonnijevog albuma “U po ure”, koji je istovremeno dobio i sjajan prateći spot u režiji Matka Petrića.

“Pijesak nošen vjetrom” otvara moćna gitara Vlatka Stefanovskog, stalnog saradnika na Gibonnijevim albumima od kraja devedesetih. U kombinaciji sa svjetski glasovitom ritam sekcijom koju smo upoznali još na “Mirakulu”, a koju čine basist Pino Paladino i bubnjar Manu Katche, “Pijesak nošen vjetrom” je prava tour de force / demonstracija moći vrhunske ekipa muzičara, rasna rock pjesma i jedan od budućih koncertnih favorita.

Uz violinu sjajnog Marka Ramljaka i dojmljivi zvuk masinqua, iza kojeg ponovo stoji Haddis Alemayehu Haddinqo, opet smo u čas na world music terenu koji se opet pretapa u dinamičnu “pjesmu divlju”, pravu rock himnu, za koju nema sumnje da će vam se na prvu uvući pod kožu.

O samom video spotu njegov reditelj Matko Petrić kaže: “Spotovi za Gibonnija su za mene uvijek poseban izazov. Mislim da je ovo naš deseti spot. Jako mi je drago ustvrditi, kad se malo osvrnem iza sebe, da su ti spotovi prilično drugačiji jedan od drugog. Kod njega nema polovičnih rješenja i uvijek nastoji izvući maksimum iz saradnika. To i mene motivira. Tako je i ovaj spot raskošan primjer raznolikih situacija, likova, pejzaža, crtanih animacija, video animacija, a sve u cilju da se pogodi hemija pjesme, što je meni kao muzičaru najvažnije.”(klix.ba)

Nastavite čitati

Top pet